شناسهٔ خبر: 31883895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه سنندج:

شعار سال؛ زمینه ساز پیشرفت

"رونق تولیــد"، زمینه ساز پیشرفت و آبادانی و اشتغــال جوانان خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــــان، امام جمعه موقت سنندج، گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی، زمینه ساز پیشرفت و آبادانی و اشتغال جوانان خواهد بود و این مهم نیز در گرو مشارکت همه جانبه مردم و احساس مسئولیت مدیران و مسئولان است.
ماموستا سیّداحسن حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز سال نو با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با محوریت رونق تولید ملی، افزود: امیدواریم در سایه انسجام و مشارکت گسترده مردمی و تلاش مسئولان شاهد کاهش دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی در جامعه باشیم.
وی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته خواستار تلاش همه جانبه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی شد و افزود: فرهنگ غنی مردم کُردستان همواره مهمان نوازی را به عنوان شاخصی مهم دربرداشته است و این ویژگی فرهنگی باید همیشه حفظ شود.
ماموستا حسینی، همچنین از خانواده‌های کُردستانی در خصوص فرهنگ‌سازی در شب چهارشنبه‌سوری و شب نوروز تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه امسال کمترین تلفات را داشتیم و این امر با مشارکت و احساس مسئولیت خانواده‌ها میسر شد.
وی در ادامه از مردم خیرخواه کُردستان در خصوص کمک به نیازمندان و مستمندان تقدیر کرد و گفت: در این بازه زمانی که دستگاه‌های دولتی با مشکل بودجه مواجه هستند، شاهد نقش‌آفرینی خیرین هستیم و این نعمتی بزرگ است.

نظر شما