شناسهٔ خبر: 31881080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت کمک بلاعوض به سیل زدگان مازندران از فردا

استاندار مازندران: روستا‌های درگیر سیلاب استان تا سه روز آینده به شکل عادی برمی‌گردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، استاندارمازندران امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به وسعت بی سابقه سیل اخیردراستان با وجود افزایش حجم ورود مسافران گفت: سه روز آینده روستا‌های درگیر سیلاب به صورت عادی خود باز می‌گردد.
احمد حسین زادگان به تخصیص 5 میلیارد تومان برای کمک به سیل زدگان استان در قالب کمکهای بلاعوض معیشتی و تعمیرات مسکن اشاره کردوافزود: از شنبه به پرداخت کمک بلاعوض اقدام خواهیم کرد.
حسین زادگان با بیان اینکه در تلاشیم کمکهای بلاعوض را افزایش دهیم و 2 میلیون تومان تسهیلات معیشتی و 2 میلیون تومان تعمیرات مسکن بلاعوض به روستائیان اختصاص یابد،گفت : 35 میلیون تومان تسهیلات کم بهره روستایی، 50 میلیون تومان تسهیلات شهری نیز برای آسیب دیدگان سیل اخیر مازندران در نظر گرفته شد.

حسین زادگان، وسعت آسیب سیل رادر سطح 12 شهرستان با افزایش حجم کار همراه دانست و گفت: با تخصیص اعتبار ملی و توجه ویژه دولت ،روزهای آینده شرایط زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی باز می گردد.
استاندار مازندران همچنین با قدردانی از مدیرانی که برای سفر ایمن و مطمئن در استان تلاش می‌کنندافزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر باید مکانی برای حل مشکلات و تبادل نظر برای رفاه مردم باشد.

وی توجه جدی به ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های استان را خواستار شدو بر عرضه و فروش محصولات در نمایشگاه‌ها با تبلیغات محیطی و ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تاکید کرد.

نظر شما