شناسهٔ خبر: 31875053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقویت تولید ملی اولویت مدیریت استان تهران در سالجاری است

شهرری- ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه حمایت از اشتغال و رفع سرمایه گذاری از برنامه های استانداری محسوب می شود، ادامه داد: رفع موانع در تسهیل کسب و کار و حضور بخش خصوصی در همراهی و کمک برای رفع مشکلات حوزه کاری از اولویت ها و اقدامات استانداری تهران در سال جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران- قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهمترین اولویت استانداری تهران بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری و شعار امسال در زمینه رونق تولید به شمار می رود.
محسنی بندپی عنوان کرد: فعال سازی واحدهای نیمه کاره، بازسازی و نوسازی صنایع در رابطه با سرمایه گردش به عنوان یک اصل و راهبرد مد نظر قرار دارد و از همه ی ظرفیت های استان در این راستا استفاده می شود.
وی گفت: 20 درصد صنایع کشور در استان تهران واقع شده است که باید واحدهای نیمه فعال نیز مانند گذشته فعال، پرکار و با رونق شوند.
استاندار تهران گفت: هتل‌های تهران در ایام نوروزی از تخفیف 50 درصد برخوردار بوده و امسال شرایط برای مسافران نوروزی تهران مطلوب تر از گذشته شده است.
محسنی بندپی گفت: امکانات لازم در زمینه بازدید گردشگران از مناطق گردشگری و تاریخی شهر تهران فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند از این مناطق بازدید داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در گذراندن سفر سالم، ایمن و خوش برای مسافران ایام نوروزی فراهم شده است تا مسافران در ایام بدون دغدغه در مسیرهای مورد نظر خود قرار گیرند اضافه کرد: امکانات لازم در حوزه امداد رسانی، هلال احمر، برقراری پایگاه های اورژانس جاده ای و امکانات راهداری فراهم شده است تا در صورت نیاز خدمات فوری و اورژانس به مردم ارائه شود.
محسنی بندپی افزود: حجم تردد در جاده های کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است و این افزایش در جاده های مربوط به استان تهران نیز وجود دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در ادامه گفت: برنامه های مدون و مشخصی دربخش پایگاه نوروزی فعال وجود دارد تا بتوان در نوروز سال 98 خدمات مطلوب و موثرتری را نسبت به سال های گذشته ارائه داد.
محمد تقی زاده افزود: شهرستان ری از آثار تاریخی ومذهبی وجاذبه های گردشگری فراوانی برخوردارهستند و بر همین اساس تدابیر لازم برای حضور گردشگران و استفاده از ظرفیت های گردشگری این مناطق اندیشیده شده است.
وی یادآور شد: حضور مسافران در جاده ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل مقایسه و رشد چشم گیری داشته است و مسافران همکاری لازم با ستادهای گردشگری را انجام داده اند.
به گزارش ایرنا، محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز پنجشنبه به همراه تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، کتابدار رئیس سازمان هلال احمر استان و سایر مسئولین از پایگاه های امداد جاده ای و ایستگاه های نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان به شهروندان در آزادراه تهران قم بازدید کرد.
1970//6139

نظر شما