شناسهٔ خبر: 31871024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

«رونق تولید» کلید حل مشکلات و چالش‌های کشور است

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال«رونق تولید» گفت: «رونق تولید»کلید معجزه آسای حل مشکلات و چالش های کشور است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه «رونق تولید» کلید معجزه‌آسای حل مشکلات و چالش‌های کشور است، افزود: رمز اعتلای کشور و بهترین و مطمئن‌ترین تکیه گاه نظام اسلامی در مواجهه با بدخواهی‌ها و دشمنی‌ها به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته بر مقاوم سازی اقتصاد در برابر مشکلات و چالش‌های اقتصادی، ناظر به نیاز واقعی کشور به مقاوم سازی اقتصادی و رونق تولید است، ادامه داد: دشمن با هدف ضربه زدن به اقتصاد ایران از همه ابزارها و ظرفیت‌های خود استفاد می‌کند. طی سال‌های اخیر جنگ فراگیر دشمن از وزارت خزانه داری آمریکا و با محوریت مسائل اقتصادی و با هدف به زانو درآوردن نظام و ملت ایران طراحی شده است.

صفی یاری افزود: بخش تولید امروز نه یک مسئله صرفاً اقتصادی که خاکریزی حساس و بسیار مهم در جبهه خودی و در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن به حساب آمده و تولید گران صادق و پرتلاش این عرصه، رزمندگان خط مقدم این کارزار هستند که نه در شعار که در عمل راهبرد ملی، «ما می‌توانیم» باید همواره مورد حمایت مادی و معنوی مسئولین قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه الزامات و امکانات مورد نیاز و البته پشتیبانی‌های لازم. به هنگام و روان در اختیار آنان قرار گیرد که پرداختن به آن فرصتی دیگر می‌طلبد، گفت: نکته مهم‌تر که به شکل ویژه باید مد نظر قرار گیرد الزامات اقتصادی گام دوم است که در واقع نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است.

صفی یاری افزود: مشکلات معیشتی و زندگی روزمره مردم است که متأسفانه در سال گذشته اوج گرفت و به شدت زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داد و البته که توقع مردم از مسئولین برای حل این مشکلات به‌مراتب بیشتر و بالاتر از اقدامات صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در حوزه اقتصادی علاوه بر پیامدهای نگران کننده در عرصه مختلف عرصه تولید را هم دچار نوسانات شدید در مدیریت عرضه توزیع و در نظارت کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: امید است در سال رونق تولید مسئولین با درک دقیق‌تر از شرایط جامعه, تعیین دقیق‌تر اولویت‌ها و باورمندی عملی‌تر نسبت به مشکلات معیشتی مردم از ظرفیت فوق‌العاده تولید در بهبود معیشت مردم استفاده کنند وامیدواری بیشتر آنان و مهار ترفندهای بدخواهان و دشمنان استفاده کنند نه اینکه با بی تدبیری و کم تحرکی عرصه تولید را هم بستری برای یکه تازی دشمن در جنگ اقتصادی قرار دهند.

صفی یاری افزود: ظرفیتی که باید در جنگ اقتصادی به عنوان تکیه گاه اساسی جبهه خودی قرار گیرد نباید به سبب سو مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها ابزاری برای فشار بیشتر بر مردم و القا یاس و ناامیدی شده و در پازل طراحی شده دشمن قرار گیرد.

نظر شما