شناسهٔ خبر: 31868763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زیرساختها برای حضور مهمانان نوروزی در استان بوشهر فراهم است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: باهمت ستاد تسهیلات خدمات سفر زیرساخت های لازم برای حضور مهمانان نوروزی در استان فراهم است و تلاش شده نوروز متفاوتی برای گردشگران در استان رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آئین استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران افزود: امسال با همت و کاری جهادی برای همه شهرستان های استان از شمال تا جنوب و مرکز استان برنامه ریزی وتلاش شده کمی ها و کاستی های سال گذشته برطرف شود.
وی بیان کرد: تامین زیرساختها در استان به این معنی نیست که در زمان حاضر هیچ کمبودی وجود ندارد اما تلاش شده مسافران مشکلات کمتری در حوزه خدماتی و رفاهی نسبت به سال گذشته داشته باشند و اوقات خوشی برای آنان رقم بخورد.
گراوند گفت: سال گذشته هفت میلیون و 400 هزار مسافروارد استان شد و استان بوشهر بعد از استان های مازندران و گیلان بعنوان سومین استان گردشگر پذیر در نوروز معرفی شد.
وی اضافه کرد: ساحل زیبا از جمله قابلیتهای گردشگری استان بوشهر است در همین راستا امسال برای نخستین بار در راستای گردشگری دریایی یک فروند کشتی پیش بینی شده که انتظار می رود مهمانان از این امکانات بهره لازم را ببرند.
استاندار بوشهر افزود: استفاده از این امکانات باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای سرمایه گذاران در تقویت و گسترش سرمایه گذاری ها می شود.
وی تاکید کرد: همچنین با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تلاش شده کار ایمن کردن جاده انجام شود و در حوزه بومگردی امسال تاکنون 250 واحد اقامتگاه در این بخش راه اندازی شده است.
استاندار بوشهر گفت: اجرای تمام این برنامه ها و تقویت زیرساختها در استان آغازی برای انجام کارهای بزرگتر در استان است.
در این آئین به مسافران نوروزی شاخه گل و صنایع دستی استان بوشهر اهدا شد.
6047/6045

نظر شما