شناسهٔ خبر: 31865044 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزاد راه پرديس- تهران به آبعلي مي‌رسد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- مدير عامل شرکت آزاد راه پرديس- تهران گفت: اين آزاد راه از انتهاي فاز 4 و محدوده روستاي گلدره به سمت آبعلي و پلور با اعتبار 256 ميليارد تومان به همراه تملک اراضي در کوتاه ترين مسير احداث خواهد شد.

سعيد غفوري روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکيد انوشيروان محسني بند پي استاندار تهران در خصوص رفع گره ترافيکي ورودي شهر پرديس، پروژه ساخت ادامه آزاد راه به طول 2 کيلومتر را با جديت پي گيري مي کنيم.
وي با اشاره به موافقت وزارت راه و شهر سازي و بانک مسکن با اين طرح خاطر نشان کرد: در انتظار پاسخ شوراي پول و اعتبار هستيم و برخي از نمايندگان مجلسه هم پي گير موضوع هستند.
مديرعامل شرکت آزاد راه پرديس – تهران در ادامه اظهار داشت: در مسيرساخت ادامه آزاد راه چند دهنه پل و تونل هايي مشابه تونل هاي فعلي با عبور از کوه‌ها و دره ها ساخته خواهد شد.
غفوري گفت: در ادامه ساخت آزاد راه ، تعريض مسير جاده اي پلور به سمت آمل نيز توسط وزارت راه و شهر سازي در دست اقدام است.
وي ضمن تشکر ويژه از عيسي کلانتري رئيس اداره محيط زيست کشور، اميراله حقيقي، فرماندار شهرستان پرديس، نويدعباسي،معاون عمراني فرماندار و عزيز ميکائلي رئيس اداره محيط زيست شهرستان پرديس گفت: با مساعدت مسولين ياد شده مجوز ساخت يک مجتمع خدماتي و رفاهي با بهترين امکانات براي مسافران در کيلومتر 15 اين اتوبان صادر شده و رانندگان دو جاده قديم و آزاد راه به اين مجتمع دسترسي خواهند داشت.
مدير عامل شرکت آزاد راه پرديس – تهران گفت: به منظور رفاه کارکنان اين شرکت ، ساختمان اداري آزاد راه از جاده مخصوص به محل عوارضي منتقل شده است.
غفوري با اشاره به بهسازي وضعيت روشنايي آزاد راه اظهار داشت: پروژه روشنايي آزاد راه مطالبه بسياري از شهروندان است، پس از رفع مشکل دو قرار داد مشارکت با مساعدت عليرضا آقاجري دادستان شهرستان پرديس، ساماندهي بيلبوردها و روشنايي آزاد راه را در دست اقدام داريم.
وي تصريح کرد: بخشي از اقلام، تجهيزات و فونداسيون آماده خريداري شده و بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته ، طي 4 ماه کاري در سه مرحله روشنايي آزاد راه در 23 کيلومتر تامين خواهد شد.
مدير عامل شرکت آزاد راه تهران- پرديس گفت : به منظور نشاط افزايي در ايام عيد نوروز استندهاي خوش آمدگويي به مسافران تهيه و استقبال از مسافران با گل بخش ديگري از برنامه هاي ستاد استقبال از مسافران نوروزي اين شرکت است.
غفوري گفت: با توجه به توقف مسافران نورزوي در اين عوارضي؛ نمازخانه، سرويس هاي بهداشتي و روشويي ها بهسازي و آماده بهره برداري هستند.
شهرستان پرديس با 250 هزار نفر جمعيت در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9441/1109//6139
انتهاي پيام /*

نظر شما