به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه کمیسیون معاملات سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراخوان شیوه انجام تبلیغات داخلی بخشهای نمایشگاه را منتشر کرد.
متن این فراخوان به این ترتیب است:
بدینوسیله از کلیه انجمنهای فرهنگی، شرکتهای تعاونی (مرتبط با کتاب)، همچنین کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی و شرکتهایی که اجازه کار تبلیغاتی دارند، دعوت میشود که پیشنهاد خود را در خصوص تبلیغات بخشهای عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، بین الملل (عربی و لاتین) و الکترونیک با در نظر گرفتن شرایط ذیل تا تاریخ ۲۲/۰۱/۹۸ به دبیرخانه کمیسیون معاملات سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس: تهران خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک ۱۰۸۰ موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران تحویل دهند.
بدیهی است به تقاضاهایی که پس از این تاریخ ارسال گردد، رسیدگی نخواهد شد.
شرایط:
۱ مجری مؤظف به رعایت شنونات اسلامی در تبلیغات است.
۲ متقاضیان می بایست ۲۰ درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را بصورت ضمانت نامه بانکی و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه کنند.
۳ سپرده نفر اول، دوم و سوم تا پایان مشخص شدن نتیجه مزایده نزد کمیسیون معاملات خواهد ماند.
تبصره: در صورتی که مجری بخش دارای شرایط مساوی با متقاضیان دیگر همان بخش باشد اولویت با مجری بخش است.
۴ تبلیغات نافی نشر مکتوب و کتابخوانی مجاز نیست.
۵ تبلیغات، صرفاً جهت کتاب، نشر مکتوب، کتابخوانی و نشر بوده و در هر بخش فقط موضوع همان بخش قابلیت تبلیغ دارد.
۶ حریم بالای غرفه ها، ستون ها، دیواره غرفه ها، کتب ناشرین، قابل واگذاری برای تبلیغات نیست.
۷ سقف تبلیغات برای یک ناشر اعم از ترویجی و تبلیغی حداکثر تا ۲۰ درصد موقعیت تبلیغات بخش است.
۸ نظارت بر انجام کار بر عهده کارگروه نظارت اجرایی و مالی است.
۹ نرخ نامه تبلیغات قبل از اجرا می¬بایست توسط کارگروه تبلیغات و بازرگانی تائید شود.
۱۰ مجری مؤظف است اقلام مختلف تبلیغاتی را پس از تائید کارگروه تبلیغات و بازرگانی نمایشگاه انتشار دهد.
۱۱ برنده مزایده می بایست کل مبلغ مزایده را حداکثر ظرف ۳ روز پس از اعلام نتیجه در وجه مؤسسه واریز کند.
۱۲ کمیسیون معاملات در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
نظر شما