شناسهٔ خبر: 31860605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت اتوبوسرانی مشهد در هسته مرکزی شهر تقویت می شود

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: سرویس دهی این ناوگان در هسته مرکزی شهر طی ایام نوروز و روز سخنرانی رهبر معظم انقلاب با فعالیت 435 دستگاه اتوبوس تقویت می شود.

صاحب‌خبر -

سید مهدی حسینی پویا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین ماه و افزایش زائران و گردشگران در این کلانشهر، این سازمان تمهیدات ویژه ای برای انتقال زائران و مجاوران از نقاط مختلف شهر به هسته مرکزی و حرم مطهر رضوی اندیشیده است.
وی اظهار داشت: در این راستا 435 دستگاه اتوبوس برای سرویس دهی ویژه هنگام تحویل سال و دیدار مردم با رهبری در پنج پایانه فعال خواهد شد.
وی گفت: پایانه شماره یک در میدان شهدا با 165دستگاه اتوبوس و پایانه شماره 2 در میدان بسیج با 45 دستگاه اتوبوس سرویس دهی خواهد کرد.
حسینی پویا افزود: پایانه شماره سه نیز در چهارراه خسروی با 45 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره چهار در چهار راه شهید گمنام با 150 دستگاه اتوبوس و پایانه شماره پنج در میدان شهدای مسجد گوهرشاد با 30 دستگاه اتوبوس به زائران و مجاوران خدمت رسانی خواهد کرد.
وی اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی با تقویت خطوط تندرو نیز سرویس دهی ویژه خواهد داشت.
وی گفت: گروه فنی این سازمان نیز به صورت آماده باش در سطح شهر برای رفع هرگونه مشکل احتمالی مستقر می باشد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: همچنین طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در راستای ترویج استفاده شهروندان و زائران از خدمات حمل و نقل همگانی و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، سرویس دهی خطوط یک و سه سامانه اتوبوسهای تندرو، خط 50، خط 12 و خط 77/2 در بوستان زائر پذیر غدیر از 29 اسفند تا چهارم فروردین 98 رایگان است.
7505/ 6053

نظر شما