شناسهٔ خبر: 31860590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

برخورد 3 دستگاه خودرو با یکدیگر درکمیجان

گروه استان ها- مركزي- برخورد خودروهای نیسان وانت، پراید و پژو پارس با یکدیگر در کیلومتر 8 محور کمیجان به امامزاده عباس(ع)، یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" سید علی حسینی" سرپرست پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:‌ در حدود ساعت 10 و 20 دقيقه صبح امروز با اعلام گزارشي از تصادف 3 دستگاه خودرو، درکیلومتر 8 محور کمیجان- امامزاده عباس(ع) به مركز فوريت هاي پليس110، بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در اين سانحه رانندگي كه بر اثر برخورد خودروهای نیسان وانت، پراید و پژو رخ داده بود، یکی از سرنشینان خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت و 2 سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بيمارستان انتقال داده شدند.

وی اظهار داشت: علت اين سانحه از سوي كارشناس پليس راه " انحراف به چپ راننده خودروی نیسان " بیان شده است.

سرپرست پليس را ه فرماندهي انتظامي استان مركزي در پایان از رانندگان خواست که با توجه به حجم سنگین محورهای مواصلاتی استان با توجه به شروع موج نخست مسافرت های نوروزی، همواره توصیه های ترافيكي پلیس را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری کنند.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما