شناسهٔ خبر: 31859392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار همدان:

زیرساخت‌های ایجاد شده توسعه صنعت گردشگری همدان را سرعت می بخشد

همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در استان همدان توسعه صنعت گردشگری همدان را سرعت می بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزاد بخت ظهر چهارشنبه در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان افزود: با توجه به میزبانی همدان در برگزاری دو رویداد بزرگ حوزه گردشگری امسال به طور قطع شاهد افزایش شمار گردشگران در همدان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه استاندار همدان برنامه‌های خوبی را در راستای رشد صنعت گردشگری مدنظر قرار داده است، گفت: با زیر ساخت‌های ایجاد شده و احداث هتل‌های جدید شاهد رشد این صنعت در استان همدان خواهیم بود.

آزاد بخت به آمادگی استان همدان برای میزبانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: همدان یکی از شهرهای معروف کشور است و با توجه به رویدادها و تبلیغات خوبی که انجام شده شاهد حضور مسافران بیشتری خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان گفت: استان همدان از حیث تنوع جاذبه‌های گردشگری از امتیاز بالایی برخوردار است.

سید اسکندر صیدایی افزود: خوشبختانه همدان از لحاظ آثار تمدنی، معماری، شهری و اکوتوریسم، در سطح خوبی قرار دارد و این امر می‌طلبد که برنامه ریزی مناسبی از سوی مدیران استان برای توسعه گردشگری انجام شود.

وی افزود: با توجه به برگزاری چند برنامه ملی و بین المللی در همدان امسال شاهد افزایش مسافرت‌ها به همدان هستیم و مردم ایران همدان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند.

صیدایی با قدر دانی از مجموعه میراث فرهنگی و شهرداری به لحاظ مدیریت و بستر سازی پذیرایی از مسافران نوروزی، خاطر نشان کرد: استراتژی توسعه استان بر مبنای گردشگری است و همدلی و هم افزایی مدیران می‌تواند نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف گردشگری استان داشته باشد.

نظر شما