شناسهٔ خبر: 31859242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برنامه های میلان برای نقل و انتقالات تابستانی در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا

جواد رحمانی

اگر میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، برای تقویت تیم و حضور موثر در رقابت ها، سرمایه گذاری خوبی انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در صورتی که میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، برنامه های بزرگی برای نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت. آن ها قادر خواهند بود با خیال راحت به سرمایه گذاری ادامه دهند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، طی روزهای اخیر، میلان علاقه‌اش به فدریکو کیه زا را افزایش داده است. گرچه آن ها باید با سایر تیم ها رقابت کنند اما این وینگر سرعتی و تکنیکی، می تواند تمام مشکلات روسونری را در پست وینگر چپ حل کند. یکی دیگر از اهداف اصلی، سرگی میلینکوویچ ساویچ است که بر هیچکسی پوشیده نیست لئوناردو علاقه شدیدی به او دارد و از این رو، انتظار می رود نهایت تلاش دیاولو را برای جذب این هافبک صرب مشاهده کنیم.

در پست وینگر هم برای داشتن گزینه های بیشتر روی نیمکت، آلن سن ماکسیمین، اورتون سوارس و جرارد دلوفئو مطرح شده اند که به نظر شانس سن ماکسیمین فرانسوی بیشتر است. در خط هافبک میلان به عمق نیاز دارد و احتمالا نیم نگاهی به جذب سنسی، دانکن و یا آمادو دیاوارا که روزهای خوبی را در ناپولی سپری نمی کند، دارند. در صورتی که میلان دوباره به لیگ قهرمانان بازگردد، بیشتر از 50 میلیون یورو در همین ابتدا به دست خواهد آورد که علاوه بر آن، پاداش های اسپانسرها، به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

نظر شما