شناسهٔ خبر: 31857469 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تهران | نوروزگاه‌های خیابان ولیعصر(عج) میزبان شهروندان و گردشگران در تعطیلات عید

همشهری آنلاین: همزمان با آغاز سال نو برنامه‌های ویژه‌ای با راه‌اندازی نوروزگاه‌های متنوع به منظور ایجاد اوقات شاد برای شهروندان و گردشگران از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در خیابان ولیعصر (عج)، از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب و تئاتر شهر دایر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه از برپایی ۳ نوروزگاه و ۳ غرفه اطلاع رسانی گردشگری در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد و گفت: نوروزگاه میدان راه آهن، میدان منیریه و چهارراه ولی عصر (عج) با برنامه های متنوع و فرهنگی نوروز متفاوتی را برای گردشگران و شهروندان ایجاد خواهند کرد.

رشیدی با بیان این که در نوروز گاه میدان راه آهن که از روز شنبه سوم فروردین دایر خواهد بود؛ افزود: برنامه های خیمه شب بازی، موسیقی اقوام، نمایش فیلم در اتوبوس و نغمه های تهران از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ اجرا خواهد شد. همچنین برنامه های نمایشگاهی شامل تایم لاین، کمیک استریپ، نمایشگاه عکس تطبیقی و نمایشگاه صنایع دستی خواهد بود.

وی گفت: در نوروزگاه میدان منیریه نیز که از سوم تا یازدهم فروردین دایر است؛ برنامه های خیمه شب بازی و پرده خوانی اجرا می شود و برنامه های نمایشگاهی نیز شامل تایم لاین و کمیک استریپ است.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ نوروزگاه چهارراه ولی عصر نیز در پهنه رودکی با اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و با حضور اقوام مختلف از سرتاسر کشور به اجرا در می آید که از روز ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها:

نظر شما