شناسهٔ خبر: 31856848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۸ دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی وخدمات شهری چابهار رونمایی شد

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۸ دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی و خدمات شهری این منطقه در آستانه فرا رسیدن سال جدید با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران، گردشگران رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، اقبال صادقی مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار  اظهار داشت: این ماشین آلات و تجهیزات مشتمل برخودروی واتر جت مقره شور ۱۲ تنی، خودروی پیشروی آتش نشانی ۱۵۰ لیتری، خودروی آتش نشان ۶ هزار لیتری، موتورسیکلت آتش نشانی ۲۴ لیتری، دستگاه واترمیست ۱۲۰ لیتری، خودروی مکانیزه حمل زباله ۱۶ مترمکعبی، خودروی مکانیزه حمل زباله ۶ تنی و خودروی مکانیزه جاروب خیابانی ۶ تنی است.

وی افزود: همچنین تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شامل ست‌های امداد و نجات در ارتفاع، سیستم اولماترو، فن‌های قوی ضد انفجار و تخلیه دود، لباس‌های ضدحریق و عبور از آتش، پتوی ضدحریق و سایر لوازم و تجهیزات آتش نشانی هستند.

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: المانی با طرحی از تنبورک ساز محلی بلوچستان و دعای تحویل سال نو طراحی و در ورودی به بازار‌های تجاری نصب شده است.

وی به برخی فعالیت‌ها برای استقبال مناسب از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: زیباسازی، رنگ آمیزی، هرس درختان، کاشت گل و گیاه، مرمت و بهسازی معابر، بوستان ها، چراغانی، نورپردازی و آماده سازی تمامی مکان‌های اسکان و تفریحی مسافران انجام شده است.

صادقی بهسازی سرویس‌های بهداشتی و اقدامات لازم برای آماده سازی مسیر‌های دسترسی به پلاژ ساحلی تیس و پارکینگ‌ها را از دیگر اقدامات منطقه آزاد چابهار برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی نصب المان مناسب با سال نو، رونمایی از تجهیزات ایمنی و ماشین آلات خدمات شهری، اطلاع رسانی مناسب از نحوه ارائه خدمات و معرفی منطقه از طریق رسانه‌ها و رادیو بهار (صدای منطقه آزاد چابهار)، برگزاری مانور آمادگی امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر، برگزاری کلاس آموزشی با محوریت آشنایی با مخاطرات چهارشنبه سوری، بازگشایی معابر و اصلاح راه‌های دسترسی به ساحل و مکان‌های دیدنی و تاریخی از سایر اقدامات انجام شده برای خدمات بهتر به گردشگران عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

۸ دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی وخدمات شهری چابهار رونمایی شد

نظر شما