شناسهٔ خبر: 31856580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تخلیه کشتی حامل دام زنده در سیستان و بلوچستان انجام شد

R7843/P1494/S6,65/CT12

معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش پررنگ بندر چابهار در راستای آرامش بازار گوشت کشور گفت: تخلیه کشتی حامل دام زنده برای نخستین بار در کشور در بندر چابهار با موفقیت انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی با اشاره به نقش پررنگ بندر چابهار در راستای آرامش بازار گوشت کشور، اظهار داشت: تخلیه کشتی حامل دام زنده برای اولین بار در کشور در بندر چابهار با موفقیت انجام شده است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: عملیات تخلیه محموله بلافاصله پس از پهلودهی آغاز و توسط 524 کامیون به‌صورت حمل یک‌سره از بندر خارج شد.

وی با اشاره به میانگین نرم قابل قبول تخلیه 573 رأس دام زنده در ساعت تأکید کرد: امکانات موجود بندر چابهار فرصت بسیار مناسبی برای تخلیه محموله‌های دریایی وارداتی دام زنده به کشور خواهد بود.

شهدادی از تمامی دستگاه‌های مرتبط استان سیستان و بلوچستان خواست با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت کاهش هزینه، تسریع تخلیه و حمل محموله تلاش کنند.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: دومین محموله دام زنده شب گذشته وارد بندر چابهار شد که عملیات پهلودهی و تخلیه آن در کوتاهترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ ع

نظر شما