شناسهٔ خبر: 31854884 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دو فلسطینی دیگر در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیست ها شهید شدند

تهران – ایرنا – منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش کردند : دو جوان فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیستی در شرق نابلس واقع در کرانه باختری شهید شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، رائد حمدان 21 ساله و زید نوری 20 ساله در منطقه غاوی واقع در شرق نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید شدند.
درگیری ها پس از آن روی داد که حدود یک هزار شهرک نشین با حمایت سربازان صهیونیستی به مقبره یوسف پیامبر (ع) در نابلس یورش بردند.
نظامیان صهیونیستی به صورت گسترده ای در مناطق اطراف مقبره حضور دارند.
صهیونیست ها پیش از این نیز در حمله به روستای عبوین واقع در شمال رام الله عمر ابولیلی عامل حمله روز یکشنبه علیه صهیونیست ها در شهر سلفیت را به شهادت رساندند.
جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد که عملیات شهید ابولیلی دستگاه های امنیتی ظالم رژیم صهیونیستی را درمانده و تحقیر کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که شهید ابولیلی الگوی پیروزی همه آزادگان است.
ابو مجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطینی نیز گفت: ترور ابولیلی باعث نخواهد شد تا آتش مقاومت در کرانه باختری خاموش شود بلکه شعله ور تر خواهد می شود.
روز یکشنبه عمر ابولیلی طی عملیاتی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌ نشین «آرئیل» در شمال شهر سلفیت واقع در شمال قدس اشغالی، دو نظامی اسرائیلی، یک شهرک نشین و یک خاخام را کشت.
این جوان فلسطینی وارد شهرک آرئیل شده و با چاقو یک نظامی را زخمی کرد سپس با سلاحش اقدام به تیراندازی به گروهی از نظامیان کرد که چهار تن براثر شدت جراحت کشته شدند. مجری این عملیات بعد از این عملیات مقاومتی متواری شد.
نظامیان صهیونیستی سه شنبه شب با یورش به روستای عبوین واقع در رام الله با جوانان فلسطینی درگیر شدند و تعدادی از منازل قدیمی این روستا را تخریب کردند.
شبک**99365**1392

نظر شما