شناسهٔ خبر: 31854541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارشنبه سوری بدون تلفات در بیرجند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت:دیشب ۳۴ ماموریت سطحی در بیرجند انجام شده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

صاحب‌خبر -

حسینی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: دیشب ۳۴ ماموریت سطحی در بیرجند انجام شده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

تصادف زنجیره‌ای در بلوار خلیج فارس

حسینی ادامه داد:۷ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه پژو پارس، ۳ دستگاه پراید و یک دستگاه تیبا به صورت زنجیره‌ای در بلوار خلیج فارس با هم برخورد کردند.

 وی افزود:این حادثه ۲۳:۴۰ رخ داد و آتش نشانان ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: این حادثه در بلوار خلیج فارس نرسیده به پمپ بنزین شعله در لاین برگشت رخ داده که ۲ نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان انتقال یافتند.

حسینی افزود: آتش نشانان پس از ایمنی محل نسبت به قطع سیستم برق خودرو‌ها اقدام و از خطرات احتمالی پیشگیری کردند.

خودرو آتش نشانی در نهبندان مورد اصابت سنگ و ترقه قرار گرفت

مسئول آتش نشانی نهبندان با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری در شهر نهبندان گفت: آتش نشانی از عصر امروز تا کنون ۲۰ مأموریت انجام داده که در یکی از عملیات‌ها خودرو آتش نشانی در حال اطفاء حریق در مقابل پارک قائم غربی نهبندان مورد اصابت سنگ و ترقه قرار گرفت.

سبزعلی مسئول واحد آتش نشانی نهبندان تصریح کرد: عمده حوادث در خیابان قائم غربی ، و آتش زدن لاستیک در معابر اصلی رخ داده است.

انتهای پیام/ب

 

نظر شما