شناسهٔ خبر: 31854455 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آخرین روز کاری پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال 97 و گرفتن عکس یادگاری با مدیر کل و معاونین

پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آخرین روز کاری ادارات در سال 97، در محل کار خود حاضر شدند و آخرین عکس یادگاری خود را در سال 97 با مدیر کل و معاونین گرفتند.

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پرسنل این اداره کل، در آخرین روز کاری ادارات در سال 97، در محل کار خود حاضر شدند و همچون روزهای گذشته، به انجام وظیفه و ارائه خدمت به مراجعین و اصحاب فرهنگ و هنر پرداختند. در این روز در حالی که پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در حال ارائه خدمت و انجام وظیفه بودند، کارناوال شادی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد که در سطح شهر در حال اجرای برنامه بود، وارد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری شد و موجبات شادی پرسنل و مراجعین این اداره کل را فراهم نمود. در نهایت نیز پس از اتمام روز کاری در سال 97، پرسنل اداره کل در کنار سفره هفت سین اداره حاضر شدند و به همراه مدیر کل و معاونین اداره، آخرین عکس یادگاری خود در سال 1397 را گرفتند. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 توانست به افتخاراتی نظیر رتبه برتر اوقات فراغت کشور، کسب رتبه سوم شورای فرهنگ عمومی استان در سطح کشور، کسب رتبه چهارم در شاخص های اختصاصی در سطح کشور، کسب رتبه برتر تحول اداری در سطح کشور، کسب رتبه عالی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزاری موفق سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان، رکورد فروش کتاب و تعداد بازدید کننده در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان،‌ برگزاری موفق سیزدهمین آزمون بزرگ حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان، راه یابی گروه های نمایشی استان به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزاری موفق بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزاری موفق بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، کسب رتبه توسط هنرمندان استان در جشنواره های ملی و بین المللی و... را می توان از جمله افتخارات کسب شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال 1397 نام برد.

نظر شما