شناسهٔ خبر: 31851607 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

5 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند

ارومیه – ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به آسیب دیدگی پنج نفر در حوادث روز چهارشنبه سوری گفت: طبق بررسی ها، این افراد عابر بودند و دخالتی در تهیه و استفاده از مواد محترقه نداشتند.

صاحب‌خبر -

باقر بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار نشان می دهد که آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال تنها تهیه و استفاده کنندگان از مواد محترقه نیستند و دیگر افراد نیز ممکن است در معرض آسیب قرار گیرند.
وی اظهار داشت: با توجه به اخبار نادرست انتشار یافته در فضای مجازی قطع عضو و فوتی در استان تاکنون نداشتیم.
وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد مصدومیت های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان غربی به دست و چشم افراد وارد می شود.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: سهم مردان در مصدومیت های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان بیشتر از زنان است که نشان از توجه ویژه بانوان در استفاده نکردن از مواد محترقه دارد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی طبق بررسی های صورت گرفته جزو استان های با بیشترین حوادث و مصدومیت ها در چهارشنبه آخر سال به شمارمی رود.
طی روزهای پایانی سال گذشته 394 نفر در آذربایجان غربی دچار آسیب ناشی از مـواد محترقه شدند که 181 نفر از آنان را دانش آموزان، 78 نفر را افراد دارای شغل آزاد، 50 نفر را کودکان و بیش از 200 نفر را گروه سنی 6 تا 18 سال تشکیل می دادند؛ بیشترین نواحی آسیب دیده مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان از ناحیه بدن و به ترتیب شامل دست، چشم و صورت بود.
8137/7129

نظر شما