شناسهٔ خبر: 31851450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رونمایی از خدمات الکترونیکی گردشگری بام ایران در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری در مراسم مانور سراسری خدمات سفر، از رونمایی اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با ذکر این مطلب افزود: در راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد چهارمحال و بختیاری می‌شوند، اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی اپراتورها در ورودی شهر چتر وای‌فای همگانی به صورت رایگان نصب می شود، تصریح کرد: ارائه خدمات به گردشگران از جمله مسیر مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه‌های صنایع دستی، اطلاعات خانه مسافر، مدارس آموزش و پرورش و سفرهای پیشنهادی به مسافران از موارد کاربرد این اپلیکیشن است.

بلالی تاکید کرد: امروز همزمان با مانور سراسری خدمات سفر، اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان رونمایی شد وارائه خدمات الکترونیکی در حوزه گردشگری  تا ۲۰ فروردین آماده ارائه خدمات مناسب به گردشگران استان خواهد بود .

نظر شما