شناسهٔ خبر: 31848997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در طی حکمی

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری البرز منصوب شد

در طی از طرف استاندار البرز حسین رحمانیان به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری این استان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله‌ شهبازی،استاندار البرز در آیین معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با اشاره به اینکه روابط عمومی مسئولیت انعکاس دستاوردهای دولت را دارد گفت: روابط عمومی متعلق به دولت است و باید اقدامات و عملکرد دولت و نظام را اطلاع رسانی کند.

استاندار البرز با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی بسیار ویژه است ادامه داد: کار ما ابهام زدایی و تنویر افکار عمومی است و در بکارگیری نیروی انسانی، سمت و سوی افراد تعیین کننده نیست بلکه هر کسی در جهت تحقق برنامه های دولت و آرمان های نظام همسو باشد را در مجموعه می پیذیریم.

شهبازی گفت: از مسئول روابط عمومی استانداری انتظار دارم که تمامی خبرنگاران و رسانه ها را به یک چشم ببیند و با تمامی آنها ارتباط دوسویه داشته باشد. ما باید به رسانه‌ها و انتقادات و پیشنهادهای آن‌ها احترام بگذارید و برای حفظ و تعالی جایگاه رفیع رسانه ها ومطبوعات استان با همراهی سایر نهادهای مسؤول برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: بخش بزرگی از دغدغه های موجود در جامعه و رسانه ها ناشی از ابهامات است که اگر این ابهامات به درستی برطرف شود بسیاری از مشکلات و سوتعبیرها نیز از بین می رود.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد مقابله با کسی نیستیم و فضا برای نقد منصفانه باز است و در این راستا به عقاید تمامی شهروندان احترام می گذاریم. روابط عمومی چشم دستگاه است از این رو باید مراجعات مردمی و درخواست های جامعه را رصد کرده و به اطلاع مدیران برساند.

وی تاکید کرد:تمامی معاونان، مشاوران و مدیران باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند و با تکریم مراجعان، گوش شنوای مردم باشند و امید است در سایه هم افزایی و همدلی بتوانیم در جهت تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت گام موفقی برداریم.

در این جلسه حسین رحمانیان به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معرفی شد.

انتهای پیام/د/1100/ب/1

 

 

نظر شما