شناسهٔ خبر: 31847718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱۹بقعه متبرکه استان اصفهان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 319بقعه استان اصفهان میزبان طرح آرامش بهاری از امروز تا ۱۵فروردین ویژه مسافران هستند.
حجت‌الاسلام رضا صادقی افزود: مراسم تحویل سال نیز در 240بقعه برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با حضور در آن امام‌زادگان از مراسم ویژه سال تحویل در آن اماکن معنوی و متبرک بهره‌مند شوند.
مدیرکل سازمان اوقاف استان با بیان اینکه در بعضی از بقاع و امامزادگان، شرایط اسکان برای مسافران فراهم شده، گفت:151 امامزاده امکان اسکان دائم و موقت را به صورت زائرسرا، هتل، کمپ، مهمان‌سرا و اتاق به مسافران ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی امسال، ظرفیت اسکان دائم در جوار 151بقعه، هشت هزار و 650نفر در روز است و پارسال در امامزادگان 366هزار و 35نفر اسکان غیردائم داشتند و برآورد امسال بیش از این تعداد مسافر است.
حجت‌الاسلام صادقی افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این ایام در نظر گرفته شده، برپایی 97خیمه معرفت در جوار بقاع متبرکه است که غرفه‌هایی از جمله مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، کودک و نوجوان، ایستگاه چند رسانه‌ای، ایستگاه همه واقف باشیم خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل سازمان اوقاف استان با اشاره به اعزام مبلغان بومی و غیربومی در این امامزادگان، گفت: امسال 31مبلغ اعزامی و 240مبلغ بومی در طرح آرامش بهاری همکاری و مراسم سخنرانی و ادعیه خوانی اجرا می‌کنند.

نظر شما