شناسهٔ خبر: 31841433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افشاگری افسر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین درباره ناآرامی‌های غزه

«فهمی شبانه» افسر سابق سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد این سرویس افرادی دارد که مأموریت آنها تحریک مردم نوار غزه علیه جنبش حماس است و برای این کار حقوق دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

افشاگری افسر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین درباره ناآرامی‌های غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه «الرساله»، در پی اعتراض‌ها و تظاهرات‌های اخیر در نوار غزه، «فهمی شبانه» افسر سابق سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد این سرویس افرادی دارد که مأموریت آنها تحریک مردم نوار غزه (علیه حماس) است و برای این کار حقوق می‌گیرند.

فهمی شبانه گفت: مداخله از نوع تشویق به شورش و پرداخت اموال و حقوق به برخی از افراد در این خصوص مسئله عجیبی در دستگاه‌های امنیتی نیست. دستگاه‌های امنیتی عموما برای برهم زدن اوضاع اقتصادی و آماده سازی شرایط به منظور تهییج مردم به شورش، افرادی را آموزش می‌دهند.

این مقام سابق افزود: سرویس اطلاعاتی افرادی دارد که از آن‌ها حمایت مالی می‌کند تا مردم را به خیابان بکشانند و همچنین پیمان نامه‌ها و توافقنامه‌هایی را با برخی کشور‌های دارای نفوذ به امضا می‌رسانند تا مردم را زیر فشار قرار دهند. این افراد در دو جریان سیاسی و امنیتی فعالیت می‌کنند. آن‌ها شرایط و مسائل را به مرحله انفجار می‌رسانند و سپس تیر‌های خود را برای آغاز شورش شلیک می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما