شناسهٔ خبر: 31831812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۵۸ میلیارد تومان پروژه شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسید

R41374/P/S6,49/CT11

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۲۳۰ پروژه شهرداری اردبیل با ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در همایش شهرداران استان اردبیل اظهار داشت: اتکا به کمک‌های دولتی شهرداری‌ها برای اجرای پروژه‌ها اولویت اساسی است و باید درآمدزایی محلی برای اجرای پروژه‌ها مبنای کار قرار گیرد و استقلال مالی در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: اهمیت به پروژه‌ها با محتواهای خاص با همکاری سازمان همیاری شهردلری‌ها اولویت اساسی است و باید با عملکرد شفاف مالی ادامه یابد تا بتوان با رفع شبهه در توسعه عملکردها به شکل قابل قبول عمل کنیم و اجرای پروژه‌ها را با جدیت ادامه دهیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 230 پروژه شهرداری اردبیل با 258 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و 61 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های دولتی به شهرداری‌های استان تخصیص یافته که در این زمینه اجرای باکیفیت کار برای ما اولویت اساسی است.

ندایی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های مختلف با در نظر گرفتن کیفیت لازمه اساسی است و در این زمینه تنها نباید به اجرای اقدامات عمرانی بسنده کرد و باید حوز‌ه‌های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و توسعه پایدار شهری را نیز در اولویت کاری قرار داد که در این زمینه باید مطالعه پروژه‌های شهری متناسب با نیاز شهری اولویت باشد.

وی بیان کرد: انتظار داریم سال آینده پروژه‌های شهری با در نظر گرفتن فصل کاری با جدیت ادامه پیدا کند تا بتوانیم در توسعه اجرای پروژه‌ها به شکل مناسب عمل کرده و اجرای این پروژه‌ها را تسریع ببخشیم که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما