شناسهٔ خبر: 31831663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر دفاع سوریه: "نیروهای سوریه دموکراتیک" تنها برگ باقی مانده در دست آمریکا هستند

71457

وزیر دفاع سوریه گفت که برگ باقی مانده در دست واشنگتن همان نیروهای سوریه دموکراتیک هستند و با این نیروها یا با مصالحه و یا با آزادسازی مناطق تحت تصرف آنها از طریق زور تعامل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عبد الله ایوب، وزیر دفاع سوریه در دیدار با هیات‌های نظامی از ایران و عراق این اظهارات را مطرح کرد.

وی عنوان داشت: ایالات متحده از سوریه خارج خواهد شد، چراکه حضورش غیر قانونی است و هر گونه حضور نظامی هر کشوری بدون دعوت رسمی دولت سوریه اقدامی غیر قانونی به حساب می‌آید و سوریه این حق را دارد که از امنیت و ثبات خود دفاع کند.

ایوب خاطرنشان کرد: دولت سوریه دیر یا زود تمامی جغرافیای کشور را تحت کنترل خود درمی‌آورد و ادلب از این امر مستثنی نیست. هماهنگی میان ایران و روسیه نیز در گسترده‌ترین وضعیت خود قرار دارد و بهترین گواه این امر نتایجی است که در عرصه میدانی محقق شده است و نشست‌های بسیاری میان طرف‌ها برگزار می‌شود و اهداف مشترکی وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر آن هماهنگی نبود، ما نمی‌توانستیم داعش را از بین ببریم و دستاوردهایی را که حاصل شده است، رقم بزنیم. بسیار به حرف رسانه‌ها به ویژه آنچه که در رسانه‌های اجتماعی پیرامون اختلافات میان این کشورها منتشر می‌شود، گوش ندهید.

انتهای پیام

نظر شما