شناسهٔ خبر: 31831329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان: اعتقاد به "ما می‌توانیم" کلید موفقیت آینده انقلاب است

R41346/P/S6,51/CT11 / R41346/P1361/S6,51/CT11

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت جهادی و اعتقاد به توانایی‌هایمان موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه صدر بازار در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: دو نکته مهم در این بیانیه دیده می‌شود؛ نخست مدیریت جهادی و دوم اعتقاد به ما می‌توانیم.

وی افزود: اگر افراد با مدیریت جهادی فعالیت کنند می‌توانند انقلاب را جلو ببرند و ابتدای انقلاب نیز همینطور بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل توانایی داخلی و خودکفایی بیان کرد: آن دسته از افرادی که با دید منفی می‌گویند ما نمی‌توانیم، صلاحیت مدیریت این نظام و انقلاب را ندارند چراکه نگاه آنها به کشورهای غربی و اروپا است.

وی ادامه داد: وزیرانی که در ظاهر از طرح‌های داخل حمایت می‌کنند اما خودشان پایبند نیستند، از نظر ما صلاحیت ندارند هرچند که رئیس جمهور آنها را قبول داشته ‌باشد.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون جمهوری ‌اسلامی‌ایران عنوان کرد: اگر انقلاب 40 ساله ایران اسلامی را با انقلاب‌های مشابه مثل انقلاب فرانسه و هند مقایسه کنیم، قطعاً متوجه می‌شویم که پیشرفت‌های آنها حتی نصف دستاوردهای ما هم نیست درحالی که موانع ما را هم نداشتند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از موانع پیش‌روی انقلاب‌اسلامی نابودی آن است، اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس تمام دنیا از صدام پشتیبانی کردند چون هدف آنها نابودی انقلاب بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همیشه برای تسخیر خاک کشور جنگی را تحمیل می‌کردند اما به برکت وجود ولی ‌فقیه و فرمانبرداری مردم از او دوران دفاع مقدس نخستین جنگ در ایران بود که هیچ‌یک از سرزمین‌های ما از کشور جدا نشد.

وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی در مباحث مختلف کشور پس از انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ مشارکتی در امور کشور خود نداشتند.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: از نمونه‌های مشارکت‌های اجتماعی مردم پس از انقلاب‌اسلامی آزاد کردن زندانیان متدین و مشمول جرائم غیر عمد با هزینه خیرین است.

وی در ارتباط با چگونگی اجرا شدن این طرح تصریح کرد: اجرای این طرح مربوط به ماه رمضان سال 92 و در یکی از مساجد اصفهان است که طی آن 10 زندانی آزاد شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از استقبال صداو‌سیمای استان اصفهان از آزادی زندانیان و بعد از گذشت دو سال استقبال مردم و خیرین از این موضوع کشوری شد.

وی از آزادی صدها زندانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته نزدیک به 700 میلیارد تومان در کشور برای آزادی صدها زندانی جرائم غیر عمد جمع‌آوری شده ‌‌است.

آیت‌الله مهدوی در ارتباط با مشارکت‌های اجتماعی اخیر گفت: در حادثه کرمانشاه هم مشارکت‌های مردمی بسیار دیده می‌شد.

وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای امداد اصفهانی در حادثه کرمانشاه بیان کرد: استان اصفهان از نخستین استان‌هایی بود که برای‌ کمک به زلزله‌زدگان خود را به کرمانشاه رساند و نیز بیشترین هزینه برای کمک هم توسط استان اصفهان پرداخت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی موجب افزایش مشارکت‌های مردم شده است، گفت: این میزان مشارکت مردم در مباحث اجتماعی باعث افتخار ما و از ثمرات انقلاب‌اسلامی است چراکه در زمان طاغوت هیچگونه مشارکت این‌چنینی از مردم نبوده است.

انتهای پیام/ن

نظر شما