شناسهٔ خبر: 31830028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش سرعت توسعه استان یزد در گروه توجه به پژوهش و آموزش و پرورش است

R41376/P/S6,76/CT11

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فاصله آموزشی شهرستان‌های یزد باید کاهش یابد تصریح کرد: افزایش سرعت توسعه استان در گروه توجه به پژوهش و آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی پیش از ظهر امروز در مراسم افتخار بیست و پنجم اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور مسئولان ارشد استان و دانش آموزان برتر کنکور سراسری 97 برگزار شد با بیان اینکه همه در کشور باید به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد، عمل کنند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه راه پیشرفت و توسعه کشور را سپردن انقلاب به جوانان متعهد و نخبه عنوان کردند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: ما باید در مدیریت خود به شکلی عمل کنیم که معلمان دغدغه حقوق در پایان هر ماه نداشته باشند.

وی به اهمیت همکاری و تعامل دانشگاه‌های استان و آموزش و پرورش یزد اشاره کرد و افزود: اگر این دو نهاد تعامل و همکاری مناسب با هم داشته باشند می‌توانند در راستای شکوفایی استعدادها گام‌های موثر برداشته و از امکانات یکدیگر برای فعالیت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی بهره‌مند شوند.

موسوی بیوکی افزایش سرعت توسعه استان را در گرو توجه به دو مقوله آموزش و پرورش و پژوهش دانست و تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان یزد باید توجه بیشتر به بحث پژوهش را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های 25 ساله یزدی‌ها در کسب مقام اول کنکور سراسری افزود: اینکه می‌بینیم که در طول این 25 سال همیشه نام استان یزد در مقام اول کسب رتبه‌های برتر کنکور است، نشان از احساس مسئولیت مدیران گذشته و امروز آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه فاصله آموزشی شهرستان‌های یزد باید کاهش یابد تصریح کرد: این کار نیازمند تلاش مدیران آموزشی استان یزد است که اگر این کار صورت گیرد، شاهد تحولات چشمگیری در مناطق دیگر استان نیز خواهیم بود.

موسوی بیوکی در پایان اظهار امیدواری که کرد که ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن مشکلات و مسائل معلمان آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام/ن

نظر شما