شناسهٔ خبر: 31814720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

امنیت پایدار کشور مرهون رشادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت پایدار امروز کشور ما مرهون رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -
سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شلمچه همواره در خاطره‌ها ماندگار است، اظهار کرد: امنیت پایدار امروز کشور ما مرهون رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان دفاع مقدس است.
 
وی عنوان کرد: حرکت عظیم راهیان‌نور در روحیه، آینده و زندگی مردم تاثیر و نقش مهمی دارد، امروز این حرکت عظیم برای کشور و انقلاب برکت است.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رمز ماندگاری کار شهدا در تاریخ اخلاص و کار برای خدا است و به همین دلیل همواره بر سیل مشتاقان شهدا افزوده می‌شود.
 
اشتری عنوان کرد: مردم با حضور در راهیان‌نور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، استکبار به وسیله جنگ روانی مردم و به ویژه نسل جدید جامعه را مورد هدف قرار داده است اما حضور مشتاقان شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس این نقشه‌ها را خنثی کرده است.
 
وی اظهار کرد: پیروزی با پیروی از ولایت و کار برای خدا به ارمغان می‌آید، ما باید با پیروی از ولایت‌فقیه راه شهدا را ادامه و حافظ دستاوردها باشیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی امنیت و نظم زائران را برقرار کرده و کارمندان نیروی انتظامی برای حفظ این امنیت در حال تلاش شبانه‌روزی هستند.
 
منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما