شناسهٔ خبر: 31813522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

نیروی انتظامی خدمت‌گزار زائران راهیان‌نور است/ ۵ هزار نفر از کارکنان ناجا در مناطق عملیاتی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی سعی بر خدمت گزاری به زائران راهیان‌نور دارد و در این حرکت حضور فعال داشته و مسؤولیت ۴ یادمان دفاع مقدس را بر عهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار محسن فتحی زاده امروز در آئین ملی جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور به میزبانی نیروی انتظامی، با تاکید بر اینکه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس هیچگاه تکراری نمی‌شود، اظهار کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس همواره تازگی دارد و در این مناطق حس و حال عجیب معنوی به زائران تزریق می‌شود.

وی عنوان کرد: دستاوردهای دفاع مقدس موجب افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، امنیت ما مرهون دفاع مقدس است و اگر امروز ملت ما از قدرت جهانی هراس ندارد و محکم در برابر آنها ایستادگی می‌کند، به دلیل قدرتی است که در سال‌های دفاع مقدس نصیب ما شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی با درک درست از ارزش‌های راهیان‌نور در این حرکت عظیم شرکت دارد و سال به سال در حال تلاش است که زائران مناطق عملیاتی افزایش یابد.

فتحی زاده عنوان کرد: امسال در این ایام بیش از ۵ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و تا روزهای آینده این آمار افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی سعی بر خدمت گزاری به زائران راهیان‌نور دارد و در این حرکت حضور فعال داشته و مسؤولیت ۴ یادمان دفاع مقدس را بر عهده دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی علاوه بر خدمت به زائران مسؤولیت سنگین حفظ و ایجاد امنیت و نظم را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/الف

نظر شما