شناسهٔ خبر: 31806899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در بازدید از اسکله گردشگری قشم مطرح شد

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری همه‌جانبه اقتصاد دریامحور

وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری همه‌جانبه موضوع اقتصاد دریامحور و ایجاد اسکله‌های گردشگری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان از اسکله گردشگری روستای سهیلی در کنار جنگل‌های حرا در جزیره قشم بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در سخنانی در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم با تاکید بر ضرورت توجه همه جانبه به اقتصاد دریامحور، اظهار داشت: اقتصاد دریامحور سهم بزرگی در شکوفایی استان هرمزگان دارد.

اسلامی تصریح کرد: توسعه گردشگری دریایی از اولویت‌های مهم در برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است و در این راستا اقدامات ارزنده ساخت اسکله های گردشگری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آقای همتی استاندار هرمزگان به موضوع مهم اقتصاد دریامحور اهتمام ویژه ای داشته و از زمان حضور وی در جایگاه استانداری، هرمزگان توسعه و پیشرفت هرمزگان جان تازه‌ای گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق می‌شود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در سخنانی در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم، اظهار داشت: این منطقه با ایجاد اسکله‌های گردشگری برای پذیرش گسترده گردشگران از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز آماده است.

گفتنی است، سازمان بنادر و دریانوردی در هفت نقطه از جزیره قشم اسکله‌های گردشگری در راستای توسعه گردشگری دریایی به ویژه در کنار جنگل‌های حرا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/88037/ح

نظر شما