شناسهٔ خبر: 31806066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان خبر داد

عرضه میوه‌ شب عید از فردا در کرمان/تامین 200 تن گوشت منجمد را برای استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: بارگیری میوه‌ ویژه شب عید آغاز شده و از فردا ظهر در 138 غرفه در سطح استان کرمان عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری با اشاره به تامین و ذخیره میوه شب عید مورد نیاز استان کرمان اظهار داشت: سیب درختی با قیمت هر کیلو 6 هزار و 800 تومان و پرتقال والنسیا به قیمت هر کیلو 5 هزار تومان در 138 غرفه در سطح استان کرمان عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: بارگیری میوه‌ها آغاز شده و از فردا ظهر تمام غرفه‌ها آماده عرضه در سطح شهر هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سعیدی عنوان کرد: تامین 200 تن گوشت منجمد را برای استان کرمان مازاد بر سهمیه استان پیشنهاد داده‌ایم.

وی ابراز داشت: ما هم تاکید داریم که مرغ به قیمت 11 هزار و 500 تومان باید برسد چون نهاده‌ها با ارز 4200 تحویل می‌شود، اما زمان می‌برد و برنامه ها را هم در این راستا اجرایی می کنیم.

سعیدی گفت: تلاش داریم که نهاده ها ار طریق سامانده دستی در اختیار مرغدار یا تشکل مرغداری قرار گیرد که با قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومان دولت توزیع شود.

رضا سنجری مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار داشت: رسالت ما تنظیم بازار است و به همین منظور، پرتقال و سیب درختی بین 10 تا 15 درصد کمتر از میانگین قیمت روز در استان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان فروردین ماه با این موجودی بازار را تنظیم کنیم که قیمت‌ها در تعادل باشند.

حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان نیز در این جلسه ابراز داشت: روزانه آمار مرغداری‌ها و میزان کشتار در کشتارگاه‌ها دریافت و به جهاد کشاورزی ارسال میشود.

رضا اشک مدیرکل بازرسی استانداری کرمان اظهار داشت: قیمت مرغ باید به 11 و 500 تومان برسد و هر تصمیمی غیر از این غیرقانونی است، ضمن اینکه کسانی که خلاف کردند باید مشخص شوند.

انتهای پیام/80017/ص

برچسب‌ها:

نظر شما