شناسهٔ خبر: 31789453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری "پرسپولیس تهران" در مقابل "سپیدرود رشت"

R7877/P/S6,71/CT7

تیم پرسپولیس تهران در مقابل سپیدرود رشت به‌برتری ۳ بر یک دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت 16:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک تیم پرسپولیس تهران به‌ پایان رسید.

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی،میثم فردوسی، حسین ابراهیمی(از دقیقه 47 محمد بلبلی)، امین جوادی مقدم(از دقیقه 51 علی عباسی)، مهرداد بایرامی، محمد سلیمان علیزاده، میلاد قربان زاده محمد غلامی(از دقیقه 72 محمد نزهتی) و لوکا نوزادزه.

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را نادر دست‌نشان برعهده داشت.

ترکیب تیم پرسپولیس تهران:

بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، بشار رسن(از دقیقه 60 سروش رفیعی)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(از دقیقه 73 امید عالیشاه)، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، علی علیپور(از دقیقه 90 سعید کریمی) و سیامک نعمتی.

سرمربیگری تیم پرسپولیس تهران را برانکو ایوانکوویچ برعهده داشت.

گل: علی علیپور دقیقه 10، احمد نوراللهی دقیقه 30، سیامک نعمتی دقیقه 40(پرسپولیس تهران) مهرداد بایرامی دقیقه 66(سپیدرود رشت)

کارت زرد: محمد غلامی دقیقه 47، محمد نزهتی دقیقه 81(سپیدرود رشت) محمد نادری دقیقه 90(پرسپولیس تهران)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم پرسپولیس تهران با استفاده از عمق دفاع تیم سپیدرود رشت حملاتی را طراحی کرد که توانست 3 گل را وارد دروازه تیم سپیدرود رشت کند و درسوی دیگر تیم سپیدرود رشت از جناحین حملاتی را بر روی دروازه تیم پرسپولیس تهران انجام داد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری 3 بر صفر تیم پرسپولیس تهران به‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم سپیدرود رشت با استفاده از ارسال‌های بلند حملاتی را بر روی دروازه تیم پرسپولیس تهران طراحی کرد که توانست به نخستین گل دست یابد و در سوی دیگر تیم پرسپولیس تهران با استفاده از ضد حملات به‌دنبال رسیدن به‌گل بود اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری 3 بر یک تیم پرسپولیس تهران به‌پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی نادر دست‌نشان به‌همراه کادرفنی تیم سپیدرود رشت به‌سوی نیمکت تیم پرسپولیس تهران رفتند.

داور در نیمه نخست بازی 1 دقیقه و در نیمه دوم بازی 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

داور بازی به مهدی شریفی بازیکن پرسپولیس که در پشت دروازه تیم سپیدرود در حال گرم کردن بود به دلیل اعتراض کارت زرد داد.

انتهای پیام/ش

نظر شما