شناسهٔ خبر: 31750977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايران به قدرت بزرگ غرب آسيا تبديل شده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مشاورعالي نظامي رهبر معظم انقلاب گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد ايران به دژي مستحکم و قدرتي بزرگ در غرب آسيا تبديل شود.

به گزارش ايرنا، سردار سرلشکر يحيي رحيم صفوي چهارشنبه شب در نخستين يادواره 556 شهيد ناوتيپ 13 اميرالمومنين و شهداي گمنام عالي شهر بوشهر افزود: امروز به واسطه شهامت و شجاعت ملت ايران، رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب و قدرت نيروهاي مسلح هيچ قدرتي از پس ايران برنمي آيد.
وي بيان کرد: به حرمت خون هزاران شهيد و ايثارجانبازان و آزادگان اين سرزمين امروز به عنوان يک قدرت الهي تبديل شده و عظمت، عزت و اقتدار ملت ايران از شهيدان و رهبري خردمندانه امام راحل و جانشين ايشان است.
وي ادامه داد: فرياد الله اکبر امروز جوانان مسلمان از فلسطين، عراق، سوريه، لبنان و يمن که تن به استکبار نمي دهند نشات گرفته از فرياد جوانان ايران است و ملت هاي منطقه از ملت ايران درس جهاد در راه خدا را ياد گرفتند.
مشاورعالي نظامي رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت يک جريان زنده، پويا و توقف ناپذير است و مختص بندگان خاص خداست و ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس بيش از 200 هزار شهيد، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده را در راه خدا، اسلام و قرآن هديه کردند.
وي اضافه کرد: خون شهيدان ايران اسلامي مکتب و جبهه مقاومت را به وجود آورد و کشورهاي درگير تروريست منطقه با درس گرفتن از ايثار جوانان ايراني و ايجاد نيروهاي مردمي در کنار ارتش توانستند عراق و سوريه را آزاد کنند.
رحيم صفوي گفت: مهمترين پيام شهدا به ملت اين است که مردم اميدوار و اطمينان داشته باشند که پيروزي از آن ماست.
وي افزود: همچنين مهمترين پيام شهيدان به مسئولان نيز اين است که صادقانه، مجاهدانه و با روحيه انقلابي به دور از جناح بندي هاي سياسي براي حل مشکلات مردم اقدام کنيد و تنها حرف نزنيد.
فرمانده منطقه دوم نيروي دريايي سپاه گفت: زنده نگه داشتن ياد شهدا و مجاهدان و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نه تنها جامعه را بيمه مي کند بلکه انفاس قدسي آنها به روح انسان ها دميده مي شود.
سردار رمضان زيراهي افزود: ايران اسلامي تا ابد مديون شهدا و جوانان شهادت طلبي است که دست از جان و تعلقات دنيوي خود کشيدند و براي حفظ ميهن اسلامي در مقابل دشمن ايستاندند.
وي بيان کرد: برگزاري چنين آئين هايي توفيقي از طرف خدا و موهبتي الهي است که بايد قدر آن را بدانيم.
6047/6043
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما