شناسهٔ خبر: 31692226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمدرضا داورزنی:

هیچکس اجازه ندارد مجمع را تحت فشار بگذارد/ انتخابات مهندسی بود؟

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که انتخابات فدراسیون هندبال بدون شائبه و در سلامت کامل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع فدراسیون هندبال گفت: می‌طلبید که ما انتخابات فدراسیون هندبال را زودتر برگزار کنیم. افراد زیادی ثبت نام کردند که همه تجربه کار کردن در هندبال را داشتند و جزو خانواده هندبال بودند. در نهایت انتخابات به دور دوم کشیده شد و آقای پاکدل توانست رأی مجمع را بگیرد و چهار سال رئیس باشد.

وی در مورد شائبه دادن کارت هدیه از سوی یکی از کاندیداها گفت: من هم این مورد را شنیدم. افرادی که حضور داشتند در شعارهایی که می‌دهند تأمین منابع مالی برای فدراسیون است اما اینکه بخواهند با دادن هدیه و بسته مجمع را تحت تأثیر قرار بدهند وزارت ورزش هم ورود خواهد کرد و اگر لازم باشد حتی انتخابات را باطل هم می‌کنیم.

داورزنی درباره مشکلات مالی که در مورد سرپرست قبلی فدراسیون هندبال مطرح شده است گفت: این مسائل رسانه‌ای نیست. وقتی این مسائل مطرح می‌شود هم حسابدار و هم ذیحساب تمام مسائل را بررسی می‌کنند. آن چیزی که در هندبال منتقل شده رقم قابل توجهی هم بوده که برنامه‌های فدراسیون اجرا شده و اعزام‌هایی هم صورت گرفته است که باید سرپرست هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد.

وی ادامه داد: با شروع کار آقای پاکدل و با حضور سرپرست قبلی و مسئولان حسابداری انتقال صورت خواهد گرفت.

داورزنی در مورد اتفاقاتی که در پایان دور اول مجمع رخ داد و بی نظمی خاصی در مجمع دیده شد گفت: نگویید بی نظم. وقتی کار به دور دوم کشیده می‌شود یک تنفسی داده می‌شود. دو ساعت و نیم بود که دوستان سرجایشان نشسته بودند و قرار نیست اتفاق تازه ای رخ دهد.

وی در مورد اینکه گفته شده بود گواری رئیس فدراسیون خواهد شد گفت: یعنی مهندسی شده بود؟ اگر مهندسی بود چرا آقای گواری رئیس نشد؟ شما شاهد بودید که دو سه نفر از کاندیداها از مدیران وزارت ورزش بودند و در رقابت شرکت کردند و هیچکس از وزارت ورزش اجازه ندارد اعضای مجمع را تحت فشار قرار دهند.

داورزنی در مورد اینکه چرا برخی مدیران وزارت ورزش کاندیدای ریاست فدراسیون‌های مختلف می‌شود گفت: به هر حال تصمیم برخی دوستان است که در انتخابات شرکت کنند. وقتی می‌خواهید دموکراسی ایجاد کنید باید این حق را به همه بدهید که بیایند و خودشان را ارائه کنند. آقای گواری مدیرکل بودند و در هندبال هم حضور داشتند اما مجمع تشخیص داد ایشان نباشد. آقای پاکدل هم رأی خودشان را آوردند. بدون اینکه اعضای مجمع تحت فشار باشند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد کاندیدا شدن برخی افراد برای ریاست و بعد انصراف دادن در آستانه انتخابات گفت: بعد از ثبت نام رایزنی‌ها صورت می‌گیرد و یک کاندیدا متوجه می‌شود که از شانس کمی برخوردار است و یا شانسی ندارد اجازه می‌دهند که سایرین رقابت بکنند برای رأی آوردن. هر کسی این اجازه را دارد که بیاید ثبت نام کند.

نظر شما