شناسهٔ خبر: 31659471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰۰۰ زائر محروم همدانی به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شدند

R41347/P/S6,1188/CT12

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان گفت: از زمان تاسیس دفتر نمایندگی تاکنون ۶ هزار زائر محروم و نیازمند استان به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، محمدکاظم حجازی به فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی از زمان تاسیس تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر نمایندگی که فعالیت خود را از دی ماه سال 1395 شروع کرده، فعالیت‌ها ارزنده‌ای را در راستای خدمت‌گزاری به محرومین و نیازمندان در استان ارائه کرده است.

وی عنوان کرد: به همت این نمایندگی بیش از 4 هزار و 500 سبد غذایی و بسته حمایتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان توسعه فرهنگ زیارت را یکی از اهداف دفتر نمایندگی در استان برشمرد و گفت: این نمایندگی از زمان تاسیس تا کنون موفق شده 6 هزار زائر محروم و نیازمندی که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند یا از آخرین سفر آن‌ها بیش از 10 سال گذشته را شناسایی و در قالب کاروان‌های زیارتی مهردرخشان به مشهدالرضا(ع) اعزام کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دفتر نمایندگی با کمک خیران و نیکوکاران 4 هزار و 900 بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان محروم توزیع کرده است.

حجازی ذبح 255 راس گوسفند و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند، اهدای بیش از 900 کارت هدیه به بیماران صعب‌العلاج، اطعام بیش از 6 هزار نفر محرومین، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی، برپایی جشن‌های زیرسایه خورشید، برگزاری سوگوارهای رضوی در 8 مسجد متتخب استان، برگزاری محافل شعرخوانی و... را برخی دیگر از برنامه‌های دفتر نمایندگی از ازمان تاسیس تا کنون برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 3 هزار و 185 نفر از خدمات فرهنگی و 2 هزار و 290 نفر از محرومین نیز از خدمات پزشکی خادمیاران رضوی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما