شناسهٔ خبر: 31546910 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نمايشگاه هاي بهاره پايتخت از فردا آغاز مي شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار تهران گفت: نمايشگاه بهاره پايتخت از (فردا) 14 اسفند ماه با حضور انوشيروان محسني بندپي استاندار تهران در محل مصلاي امام خميني(ره) آغاز به کار مي کند.

محمد امامي امين روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: نمايشگاه فروش بهاره (حمايت از کالاي ايراني) پايتخت از 14 تا 20 اسفندماه از ساعت 11 الي 21 و جمعه ها از ساعت 13 الي 21 (9شب) پذيراي شهروندان است.
وي با بيان اينکه نمايشگاه امسال با شعار«با تعصب به دنبال کالاي ايراني بگرديم» و با حضور و مشارکت بيش از 570 غرفه دار و توليد کننده داخلي در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبي مصلاي امام خميني (ره) داير مي شود افزود: نمايشگاه هاي بهاره در بوستان ولايت و خاوران نيز همزمان با نمايشگاه بهاره مصلاي امام خميني (ره) آغاز به کار مي‌کند.
امامي امين با اعلام اين مطلب که همه کالاها و اجناس عرضه شده در نمايشگاه فروش بهاره با تخفيف 10 تا 30 درصدي به فروش مي رسد ادامه داد: در نمايشگاه فروش بهاره محصولات و کالاهاي مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ هاي تزئيني، پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کيف وکفش، کالاي خرازي، فرش، قالي و قاليچه، شال و روسري، شيريني و شکلات، حبوبات، آجيل و خشکبار و سوغات شهرستان ها عرضه مي شود.
وي گفت: در اين نمايشگاه همچنين مواد غذايي، مواد شوينده و ديگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت ضمن اينکه در حاشيه اين نمايشگاه و براي رفاه حال شهروندان امکاناتي همچون پارکينگ، محل بازي و سرگرمي بچه ها و محل استراحت براي خانواده ها در نظر گرفته شده است.
امامي امين افزود: براي برگزاري اين نمايشگاه ها هماهنگي هاي لازم با دستگاه هاي مختلف نظير نيروي انتظامي، اورژانس تهران، نظارت بر اماکن اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تهران صورت گرفته است.
وي همچنين در خصوص کاستي هايي که در عرضه کالاهاي اساسي مانند گوشت قرمز در سطح استان وجود دارد، تصريح کرد: اعتقادي ندارم که اين کالا براي عرضه به شهروندان دچار کاستي شده باشد، آنچه باعث تشکيل صف‌هاي طولاني شهروندان براي خريد گوشت قرمز در استان تهران شده سودجويي برخي از افراد است که صرفاً براي سود بيشتر در صف ايستاده و با تهيه سهميه مايحتاج ضروري مردم آن را به قيمت گزاف در ساير نقاط و رستوران ها به فروش مي رسانند.
وي افزود: استاندار تهران دستور داده در صورت بروز کمبود در نياز سهميه گوشت قرمز در استان از کارگروه تنظيم بازار کشوري درخواست افزايش سهميه داشته باشيم تا بتوانيم مايحتاج شهروندان را بدون بروز مشکل تامين کنيم.
امامي امين خاطرنشان کرد: براساس توافقي که با اتاق اصناف صورت گرفته مقرر شده تا صنوف و اتحاديه ها با در نظر گرفتن فروش فوق العاده و تخفيف هاي ويژه نسبت به عرضه کالاهاي مايحتاج مردم در روزهاي پاياني سال اقدام کنند.
وي در خصوص عرضه ميوه شب عيد در استان تهران نيز گفت: بيش از 9 هزار تن سيب و پرتقال براي تامين نياز بازار در روزهاي پاياني سال تامين و ذخيره‌سازي شده است و با قيمت متعادل و مناسب از 25 اسفند ماه وارد بازار مي شود، همچنين به محض توزيع نيز طرح مشترک نظارتي بر پروسه توزيع محصول ها آغاز مي شود.
تهرام/3036//6139
انتهاي پيام /*

نظر شما