شناسهٔ خبر: 31420493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیش بینی بارشهای رگباری و وزش باد شدید از فردا در خراسان رضوی

بارشهای رگباری و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از فردا هشتم اسفند ماه در خراسان رضوی رخ میدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز خراسان رضوی ،مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از فردا چهارشنبه با استقرار سامانه بارشی و گسترش جریانات ناپایدار جوی در خراسان رضوی علاوه بر بارش برف و باران که به تناوب تا اواخر وقت شنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت شاهد افزایش شدت وزش بادخواهیم بود.

همچنین فردا آسمان در اغلب نقاط خراسان رضوی نیمه ابری همراه با رگبار و در برخی نقاط رعد و برق پیش بینی شده است. در نواحی سردسیر بارشها به شکل باران و برف رخ خواهد داد.

بر اساس اطلاعیه مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ،وضعیت جوی پنجشنبه نهم اسفند ،نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارش به ویژه در نیمه شمالی و مرکزی استان است.

روز جمعه  نیزوضعیت هوا در خراسان رضوی قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک به ویژه در نوار شرقی پیش بینی شده است که برای عصر جمعه بارشها در نواحی مرتفع و سردسیر به صورت باران و برف رخ خواهد داد.

همچنین روز شنبه آینده وضعیت جوی خراسان رضوی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی شده  است و در نیمه جنوبی استان به ویژه در جنوب شرقی نیز بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها رخ خواهد داد.

نظر شما