شناسهٔ خبر: 31350888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

دستگیری سارقان خشن گوهردشت

سه سارق کیف‌قاپ حرفه‌ای با ۴۰ کیف‌قاپی با خودرو دستگیر شدند. این افراد در یکی از سرقت‌های خود با خودروی پراید، یک خانم را چندین متر روی زمین کشیده بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،در پی وقوع یک کیف‌قاپی توسط یک خودروی پراید سفیدرنگ در منطقه رجایی شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

چند روز گذشته نیز در فضای مجازی کلیپی مبنی بر کیف‌قاپی توسط یک خودرو از یک خانم منتشر شد که پس از سرقت، وی را چندین متر با خود کشیده و این خانم بشدت مجروح می‌شود، پخش شد که پلیس نیز بلافاصله عملیات شناسایی سرنشینان خودرو را آغاز کرد. در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد که خودروی پراید سرقتی بوده و سارقان پس از رهاکردن این خودرو در منطقه دیگری با خودروی سمند سرقت‌شده دیگر به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند. با انجام کار اطلاعاتی سه سارق دستگیر و در بازجویی‌ها اذعان کردند که توسط سه خودروی سرقتی پراید مشکی، پراید سفید و سمند اقدام به سرقت کیف‌دستی خانم‌ها می‌کردند. با دستور دادستان استان البرز تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر شد تا چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند. رئیس‌پلیس آگاهی البرز با اشاره به این‌که بیشترین طعمه این سارقان خانم‌ها هستند، از عموم شهروندان خواست که مراقب کیف‌دستی خودهنگام عبور از خیابان باشند و از حمل پول زیاد و اشیای قیمتی خودداری کنند.

نظر شما