شناسهٔ خبر: 31349989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استفاده از نیروهای جوان مستعد در تصمیم های راهبردی ضروری است

به گزارش ایرنا، محمد علی آل هاشم روز شنبه در نشست با جمعی از برگزیدگان علمی و فرهنگی آذربایجان شرقی افزود: ایجاد تحول در ابعاد مختلف مدیریتی نیاز به جرات و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمد علی آل هاشم روز شنبه در نشست با جمعی از برگزیدگان علمی و فرهنگی آذربایجان شرقی افزود: ایجاد تحول در ابعاد مختلف مدیریتی نیاز به جرات و ریسک‌پذیری دارد و این ویژگی ها در جوانان وجود دارد.
وی با تاکید بر لزوم امید آفرینی در جامعه به منظور مقابله با تحرک دشمن برای ایجاد ناامیدی، اظهار داشت: هم‌اندیشی و تعامل با مجموعه‌های کاری جوانان امیدبخش و نشاط آفرین است.
امام جمعه تبریز گفت: در زمان حاضر اعتماد به جوانان همانند دوران دفاع مقدس ضروری است زیرا آنان اگر جلوتر از جوانان دوران جنگ نباشند، عقب‌ تر هم نیستند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: تلاش همگانی بر ایفای نقش بی‌بدیل مردم غیرتمند آذربایجان‌شرقی و تبریز در پیاده‌سازی و پیشبرد اهداف بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب ضروری است.
وی یادآوری کرد: پیام، توجه علمی و عملی مفاد بیانیه رهبر معظم انقلاب توسط مدیران و برنامه‌ریزان کشور و استان باید نصب‌العین و در اولویت قرار گیرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: اگر به هشدارهای حکیمانه دهه‌ های گذشته رهبر معظم انقلاب در زمینه الزام ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه جدی می شد، اکنون شاهد ثبات اقتصادی و پایدار در نظام اقتصادی کشور بودیم.
حجت الاسلام آل هاشم، تنها راه نجات اقتصادی کشور را ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه موثرترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی رویکرد مبتنی بر فعالیت‌های پژوهشی و دانش بنیان است، گفت: برای از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید همه تلاش کنند تا روح معنویت و اخلاق در جامعه حاکم شود.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بانک‌ ها برای حمایت از سرمایه‌ گذاران پای کار بیایند، اظهار داشت: رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری بدون مشارکت جدی بانک‌ها امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: رفع مشکلات کشور نیاز به عزم و اهتمام جدی مسئولان دارد و با تلاش و احساس مسئولیت آنان این مشکلات قابل حل است.
وی با تاکید بر پرهیز از اسراف کاری در انجام مراسم ها، گفت: باید از تشریفات و هزینه ‌های اضافی مانند آوردن دسته گل‌ به مجالس ترحیم پرهیز شود و پول آن را در کارهای خیر هزینه کرد.
8023/518
انتهای پیام

نظر شما