شناسهٔ خبر: 31343906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون آموزش و پرورش شیروان:

جشنواره فیلم رشد مکمل مناسبی برای کتب درسی است

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم رشد ساخته می‌شوند مکمل خوبی برای کتاب‌های درسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حسین اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی رشد در شیروان اظهار کرد: در این جشنواره ۱۵۰ عنوان فیلم برای دانش آموزان و خانواده‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شیروان افزود: مخاطبین این جشنواره دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و هم‌خانواده هستند و پیام این جشنواره صلح و دوستی، آموزش زندگی مسالمت‌آمیز و آشنا کردن دانش آموزان بافرهنگ و سنن کشورهای مختلف است.

وی ادامه داد: پخش چنین فیلم‌هایی باید باکیفیت بالا و در فضایی مناسب با مشارکت حداکثری صورت گیرد تا تأثیر لازم را داشته باشد.

اسلامی جشنواره فیلم رشد را قدیمی‌ترین جشنواره فعال و مستمر کشور دانست و گفت: کمتر جشنواره‌ای در کشور توانسته است مثل جشنواره فیلم رشد ماندگار باشد و این جشنواره یکی از تأثیرگذارترین جشنواره‌های کشور است، چراکه تأثیرگذارترین اتفاق‌ها در دوران مدارس اتفاق می‌افتد.

وی فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم رشد ساخته می‌شوند را مکمل خوبی برای کتاب‌های درسی دانست و بر رویکرد آموزشی این فیلم‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما