شناسهٔ خبر: 31341838 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان

خبرگزاری صداوسیما

در نشست شورای اداری استان سمنان با قدردانی از خدمات یک ساله سعید ناجی، حبیب الله خجسته پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، استاندار سمنان در این مراسم یکی از توطئه های جدی دشمنان را در شرایط کنونی ناکارامد جلوه دادن نظام و دولت و ترویج نا امیدی به آینده کشور در بین مردم دانست .
علیرضا آشناگر تصریح کرد : همه گروه های سیاسی با سلایق مختلف باید به میدان مشاوره و ارائه طرح بیایند تا مشکلات مردم رسیدگی شود.
آشناگر به دورنمای مهم بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد : رویکرد راهبردی این بیانیه بر محور توان و تخصص جوانان است و باید شرایط حضور جوانان توانمند در عرصه های تاثیر گذار مدیریتی و اجرایی فراهم شود.
وی جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلای ایران را خاطرنشان کرد و گفت : مدیریت در این وضعیت با ضوابط و تصمیم گیری های معمول مقدور نیست و باید دستگاههای نظارتی زمینه جسارت و خطر پذیری را برای مدیران تصمیم ساز فراهم کنند.
استاندار سمنان در آستانه ایام پایانی سال به عبور 25 میلیون زائر از استان و ثبت 19 میلیون تردد جاده ای اشاره و تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی و فرمانداران را موظف کرد در کنار دستگاههای فرهنگی و اجتماعی برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی برنامه ریزی کنند.
آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود لزوم بازنگری و تلاش بیشتر مسئولان در ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقاء شاخص های سرمایه اجتماعی در استان را خواستار شد و گفت : چهره و منظر شهرها برای ایجاد جذابیت و تفریح سالم شهروندان باید از حالت یکنواخت کویری خارج شود و زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و جشنواره های متناسب با فرهنگ و اخلاق مردم استان فراهم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این نشست شورای اداری گزارشی از آخرین وضعیت بودجه، تخصیص ها و وظایف پایان سالی مدیران دستگاههای اجرایی در خصوص مسائل مالی و اداری ارائه کردند.
معاونان قبلی و جدید سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در آئین تکریم و معارفه بخشی از خدمات صورت گرفته در دوره تصدی و همچنین ، رویکردها و برنامه ریزی های دوره جدید مسئولیت را تشریح کردند.

نظر شما