شناسهٔ خبر: 31340590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آذربایجان غربی

افزایش 34 درصدی کمک های خیران

خیران آذربایجان غربی امسال 880 میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در جشن شکوفایی ایتام، از همکاری 240 هزارخیر با این نهاد خبر داد و گفت: خیران از ابتدای امسال 880 میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان و ایتام کمک کرده اند که نسبت به پارسال 34 درصد رشد دارد.
او از همکاری 240 موسسه خیریه با این نهاد خبر داد و افزود: موسسه خیریه بوتراب بزرگترین موسسه خیریه کشور با این نهاد همکاری می کند و تاکنون 2 هزار یتیم و هزار و 500 مادر یتیم را تحت پوشش این موسسه قرار گرفته است.
سیدی مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب هم در این مراسم گفت: 7 هزار 500 یتیم و 4 هزار 200 مادر یتیم  در استانهای کهکیلویه و بویراحمد، ایلام، هرمزکان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه و آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات رایگان این موسسه از جمله تهیه مسکن، خدمات آموزشی و فرهنگی هستند.
کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در حمایت از ایتام و مادران ایتام رتبه برتر کشور را دارد.
در این جشن که با حضور جمعی از هنرمندان کشورمان برگزار شد موسسه خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد امام خمینی خوی با اهدای هدایا از ایتام و مادرانِ ایتام نمونه قدردانی کرد.

نظر شما