شناسهٔ خبر: 31340096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شرايط اسکان در کمپ هاي اقامتي کيش در نوروز 98 اعلام شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - ستاد سفرهاي نوروزي کيش با هدف ارائه خدمات با کيفيت به گردشگران نوروزي، شرايط اسکان در کمپ هاي اقامتي کيش در نوروز 98 را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، با توجه به شرايط آب و هوايي جزيره کيش و بارندگي هاي نوروزي و با هدف ارائه خدمات با کيفيت، ستاد سفرهاي نوروزي کيش امسال با برنامه ريزي هاي انجام شده در تلاش است شرايط خوبي در بخش اسکان براي خدمات دهي شايسته به مسافران فراهم کند.
بر اين اساس مقررشده است از 27 اسفند 1397 تا 15 فروردين 1398 کمپ هاي اسکان موقت نوروزي با مديريت کميته اسکان و خدمات رفاهي به شرح ذيل خدمات ارائه کنند:
** مجموعه پديده کيش به عنوان کمپ اصلي اسکان موقت نوروزي به گردشگران خدمات مي دهد.علاقمندان مي توانند براي اطلاع از تعرفه ها وامکانات اين مجموعه به سايت سازمان منطقه آزاد کيش به نشاني kish.ir در پورتال خبري، بخش اخبار نوروزي مراجعه کنند.
**کمپ چادري خانوادگي واقع در محوطه جنب مصلي صرفا براي نصب چادر هاي شخصي و کمپ چادري آقايان مجرد واقع در محوطه المپيک صرفا براي نصب چادر هاي شخصي آماده پذيرش گردشگران خواهد بود.
**هزينه نصب چادر شخصي و استفاده از خدمات موجود در محل کمپ براي هر چادر در هر شب 400 هزار ريال معادل 40 هزار تومان است.
**نصب چادر و اقدام به اسکان موقت در ساير نقاط جزيره ( آلاچيق ها، پارک ها، سواحل و اماکن عمومي و ساير نقاط ) ممنوع بوده و ضمن جمع آوري توسط حوزه اجرائيات منجر به اتمام مهلت حضور خودرو در جزيره کيش مي شود.
**حمل و نقل شهري براي سرويس دهي از کمپ ها به مرکز شهر بصورت 24ساعته و مستمر فعال است. همچنين براي ايام نوروز تقويت مي شود.
گفتني است جزيره کيش با مساحت 91 کيلومتر مربع وجمعيتي بالغ بر37 هزار نفرسالانه ميزبان گردشگران زيادي از سراسر ايران اسلامي است.

نظر شما