شناسهٔ خبر: 31339505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۷۰ پرونده حقوقی در چهارمحال‌وبختیاری منجر به سازش شد

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۷۰ پرونده حقوقی مربوط به مددجویان در چهارمحال و بختیاری منجر به سازش طرفین دعوی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، نجف علی حیدری با بیان اینکه ارائه خدمات حقوقی به مددجویان رایگان است اظهار کرد: پیگیری مسائل حقوقی و قضایی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان به منظور احقاق حقوق و جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها از جمله اقدامات این نهاد در حوزه حقوقی است.

وی به اهمیت ارائه مشاوره حقوقی به مددجویان در راستای آگاهی آنها از حقوق خود پرداخت و افزود: ۲۵۶۰ مورد مشاوره حقوقی در ۱۰ ماهه سال جاری ارائه شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان گفت: همچنین با تلاش و راهنمایی کارشناسان حقوقی کمیته امداد استان ۷۰ پرونده منجر به سازش طرفین دعوی شده است.

حیدری با بیان اینکه مددجویان نیازمند به حمایت حقوقی طی نامه کتبی به کانون وکلای استان معرفی می‌شوند اضافه کرد: تاکنون پرونده حقوقی ۳۱ مددجو به کانون وکلا معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه ۱۲۰ دادخواست، شکوائیه و اظهارنامه و تنظیم ۳۹۵ لایحه دفاعیه برای مددجویان بیان کرد: ۶۸۰ پرونده افراد تحت پوشش کمیته امداد استان در شورهای حل اختلاف توسط کارشناسان حقوقی این نهاد بررسی شده است.

۴۶

نظر شما