شناسهٔ خبر: 31336224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ویدیچ: چلسی و لیورپول مدافعان میانی بهتری نسبت به منچستریونایتد در اختیار ندارند

میلاد وفادار

مدافع صربستانی سابق یونایتد باور دارد که عملکرد خوب فن دایک، با نمایش‌های درخشان تیمی لیورپول پر رنگ‌تر شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نمانیا ویدیچ ارزیابی مثبتی از خط دفاع کنونی منچستریونایتد دارد و حاضر نیست هیچ یک از عناصر آن را با بازیکن دیگری در لیگ برتر عوض کند.

به نقل از سایت گل، یونایتد که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ موفق به ثبت ۱۹ کلین شیت در رقابت‌های لیگ برتر شد، در فصل جاری طی ۲۶ لازی، تنها ۶ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در این مسابقات شده است. ویدیچ که در بازه زمانی ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد حضور داشت، خود برای سازگاری با فوتبال انگلیس به مدتی زمان نیاز داشت و فکر می‌کند این قضیه در مورد ویکتور لیندلوف هم صادق است. او در این مورد به خبرنگار Omnisport گفت:

فکر می‌کنم (لیندلوف) در ابتدای کار، لحظات سختی را سپری کرد. باید به خاطر بازگشت از آن وضعیت به او آفرین گفت. کار کردن به ویژه در باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد، نداشتن شروعی چندان خوب و وجود انتقادات رسانه‌ها، آسان نیست. بازگشت از آن وضعیت و ارائه نمایش‌های خوب، نشان از شخصیتی دارد که برای بازی کردن در منچستریونایتد به آن نیاز دارید. او قطعا بازیکن با کیفیتی است. واقعا خوب کار کرده است.

وی در تکمیل صحبت‌هایش افزود: 

به نظرم فیل جونز در بازی‌های اخیر خوب کار کرده است، کریس اسمالینگ مدافع خوبی است و (اریک) بایی هم همین طور. به نظرم چهار مدافع محکم داریم که می‌توانند در کنار زوجی مناسب، بهترین نمایش‌های ممکن را ارائه کنند. در مجموع این را حتی قبلا که بازی‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشتند گفتم: اگر به سایر تیم‌ها نگاه کنیم، اگر انتخاب با من باشد، مدافعی از لیورپول یا چلسی را به جای بازیکنان خودمان انتخاب نمی‌کنم. فکر نمی‌کنم آن‌ها مدافعان بهتری نسبت به ما در اختیار داشته باشند. به باور من حالا که تیم بهتر بازی می‌کند، اعتماد به نفس‌ها افزایش می‌یابد و حتی شاهد بازی‌های بهتری از آن‌ها خواهیم بود. 

لیورپول با ۱۴ کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر، بالاتر از منچسترسیتی (۱۲) از این نظر برترین بوده است. ویرجیل فن دایک نقش عمده‌ای در استحکام دفاعی قرمزها ایفا کرده است و ویدیچ با وجود علم به این مسئله، اعتقاد دارد وقتی گل تیم خوب کار کند، ستایش کردن از مدافعان راحت‌تر می‌شود.

به نظرم کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد. از نظر جسمانی قوی است، سریع است و در زمین یک وزنه محسوب می‌شود. او مدافعی عالی و سطح بالا است ولی حرف من این است وقتی تیم خوب کار کند، همه مورد تمجید قرار می‌گیرند. این را می‌دانم چون خودم برای منچستریونایتد بازی کرده‌ام. وقتی خوب بازی کنید، گل بزنید و چند کلین شیت داشته باشید، مردم از این می‌گویند که چقدر خوب هستید. شاید در زمان باخت تیم در مسابقات هم خوب بازی کنید ولی مردم متوجه این قضیه نیستند. از نظر من وقتی شروع به برنده شدن و کلین شیت کردن کنید، تمجید بیشتری از شما صورت می‌گیرد. به همین خاطر دوست دارم باور داشته باشم که ما مدافعان خوبی (در یونایتد) در اختیار داریم و فکر می‌کنم شاهد فرم بهتری از مدافعان و کل اعضای تیم بوده‌ایم.  

نظر شما