شناسهٔ خبر: 31331605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رشید مظاهری در گفتگو با دانا:

تا آخر فصل در ذوب آهن می مانم/ همسرم و خانواده ام همگی پرسپولیسی هستند

دروازه بان ذوب آهن گفت: تا آخر این فصل در ذوب آهن می مانم و صد در صد تمرکزم را برای نیم فصل دوم روی ذوب آهن گذاشته ام.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن که همواره در لیست تیم ملی حضور داشت اما برای جام ملت های 2019 آسیا به یکباره خط خورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی در ارتباط با نیم فصل دوم اظهار داشت: تا آخر این فصل در ذوب آهن می مانم پس بنابراین صد در صد تمرکزم را برای نیم فصل دوم روی ذوب آهن می گذارم. برای فصل بعد صد در صد دنبال یک شرایط جدیدم، ذوب آهن یک باشگاه بزرگ است اما به دنبال یک تجربه متفاوت و در عین حال بزرگ هستم، شرایطی مانند پیوستن به پرسپولیس البته اگر آنها من را بخواهند یا لژیونر شدن.

مظاهری در ادامه در خصوص احتمال پیوستنش به پرسپولیس خاطر نشان کرد: در ایران ترجیح اولم پرسپولیس است. همسرم و خانواده ام همگی پرسپولیسی هستند و همواره با آنها مشورت می کنم. همسرم به دلیل علاقه اش به پرسپولیس گاهی پست هایی در مورد این تیم می گذارد که از او خواستم برای اینکه حاشیه ساز نشود دیگر پست هایی که در مورد فوتبال من باشد نگذارد.

دروازه بان ذوب آهن پیرامون حواشی در مورد جدایی اش از ذوب آهن تصریح کرد: از حاشیه فراری هستم و همه تلاشم را می کنم تمرکزم فقط روی فوتبالم باشد. برای فصل بعد از چند تیم خارجی پیشنهاد دارم، با توجه به اینکه 29 سال سن دارم نمی توانم اکنون مثلا به اسپانیا بروم. در حال بررسی پیشنهادهایی از بلژیک، یونان و ترکیه هستم، کسانی که می گویند برخی بازیکنان ما به این لیگ ها رفته اند و افت کرده اند چرا مثال‌های موفق را نمی بینند مثلا به نظرم کاوه رضایی با وجود اینکه افت مقطعی کرده اما در مجموع در بلژیک موفق بوده است.

وی در مورد مقصد بعدی خود افزود: من فصل بعد بازیکن آزاد هستم و تمام تلاشم را می کنم که لژیونر شوم چون با توجه به سنم اگر فصل بعد نتوانم لژیونر شوم، دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم. من اول این فصل پیشنهاد داشتم که لژیونر شوم اما نتوانستم مبلغ رضایت نامه ام را بپردازم. اکنون سنم به جایی رسیده که به عنوان یک دروازه بان، با تجربه محسوب می شوم.

مظاهری در مورد وضعیت تیم ملی و کارلوس کی‌روش بعد از حذف از جام ملت ها گفت: صد در صد از رفتن کی‌روش، ما ضرر می کنیم چون کی‌روش به ما شخصیت جهانی داد. اینکه در این چهار سال نتوانستم به دروازه بان اول تیم ملی تبدیل شوم مقصر خودم بودم که باید نوع عملکرد، تمرینات یا تیمم را عوض می کردم که شرایطم عوض شود. من کی‌روش را مقصر نمی دانم و خودم را مسئول می دانم.

دروازه بان ذوب آهن درباره خظ خوردنش از تیم ملی عنوان کرد: شاید اگر لژیونر می‌شدم شرایطم کاملا عوض می شد. در مورد خط خوردنم از ترکیب هم، با رضایت خودم بود. پسرم عمل جراحی داشت با کی‌روش صحبت کردم و او گفت برو کنار پسرت باش، اکنون هم خیلی ناراحتم که ایران حذف شد. 

وی در خصوص شرایط فعلی خود بیان کرد: متاسفانه من از حمایت رسانه ای برخوردار نبودم. برخی اتفاقات اصلا فنی نیستند، برخی مسائل مربوط به رسانه ها است، به نظرم ذوب آهن مظلوم است چون رسانه ندارد.

مظاهری در پایان در ارتباط با نقش رسانه ها افزود: شاید اگر رسانه ها روی رشید مظاهری هم مانور می دادند او هم بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما