شناسهٔ خبر: 31331594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آبي هاي لندن نقره داغ شدند؛ محروميت چلسي از خريد بازيکن در دو پنجره نقل و انتقالاتي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- باشگاه چلسي با جريمه اي سنگين از سوي فيفا مواجه شد.
به گزارش آريا، مطابق انتظار، باشگاه چلسي از خريد بازيکن محروم شد. مدت اين محروميت، دو پنجره نقل و انتقالاتي(تابستان و زمستان بعدي) است و اين تيم نمي تواند بازيکن خريداري کند. به گزارش بي بي سي، دليلِ محروميت مانند ساير باشگاه هاي بزرگ که قبلا چنين محروميتي را تجربه کرده اند، تخلف باشگاه در امضاي قرارداد با بازيکنان زير 18 سال بوده است. با توجه به محروميت چلسي، حالا شرايط بازيکنان اين تيم هم پيچيده به نظر مي رسد. در حالي که انتظار مي رفت بازيکناني مثل هازارد، ويليان يا هادسون اودوي تيم را ترک کنند، حالا بسيار بعيد به نظر مي رسد که اجازه جدايي به کسي داده شود و احتمالا بازيکنانِ کنوني تا تابستان 2020 در لندن خواهند ماند.
باشگاه چلسي به دليل زير پا گذاشتن قوانين در جذب بازيکنان زير 18 سال توسط فيفا از خريد بازيکن براي دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است. فيفا اعلام کرده پس از بررسي بيش از 100 مورد طي سه سال اخير تشخيص داده که چلسي در 29 انتقال دچار تخلف شده است. بدين ترتيب اين باشگاه تا تابستان 2020 اجازه خريد بازيکن ندارد اما مي تواند بازيکنانش را بفروشد. اين اتفاق در حالي رخ داده که آينده مائوريسيو ساري در چلسي در ابهام قرار دارد و ادن هازارد از تمديد قرارداد سر باز زده است.
چلسي با ارائه درخواست فرجام خواهي به دادگاه عالي ورزش مي تواند اين حکم را به تاخير بيندازد و در تابستان 2019 اقدام به خريد بازيکن کند. باشگاه هاي اسپانيايي بارسلونا، رئال مادريد و اتلتيکو مادريد هم پيش از اين به دليل چنين تخلفي از خريد بازيکن محروم شده بودند. انتقال کريستين پوليسيچ به چلسي به دليل اينکه در ژانويه گذشته نهايي شد با اين محروميت دچار مشکل نخواهد شد و اين بازيکن در تابستان به آبي ها مي پيوندد.

نظر شما