شناسهٔ خبر: 31329309 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ایمانی خوشخو خبر داد:

برگزاری دوره‌های تخصصی برای مهارت‌افزایی دانشجویان علوم انسانی

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گفت: این پارک با برگزاری دوره‌های تخصصی و مشاوره‌ای به دانشجویان در کسب مهارت کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمدحسین ایمانی خوشخو در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا؛  اظهار کرد: فعالیت‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی دو بخش جداگانه در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی،  است که صنایع خلاق فرهنگی به حوزه نظری و رشته‌های علوم انسانی که در نظریه‌پردازی فعال هستند، مربوط می‌شود.

وی افزود: متخصصی که از دانشگاه مدرک علوم انسانی می‌گیرد، به دلیل عدم آشنایی و ارتباط نمی‌تواند فعالیت مطلوبی داشته باشد. چرا که در دانشگاه فقط واحدهای تئوری گذرانده است. در صورتی‌ که در کشورهای پیشرفته  روش تدریس و تربیت دانش جویان متفاوت است

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت: دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی در کشورهای خارجی با همان مدرک علوم انسانی سریعاً جذب بازار کار می‌شوند و متناسب با رشته خود فعالیت می‌کنند چراکه توانمندی‌های لازم را در دانشگاه کسب کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی،  با برگزاری دوره‌های تخصصی و مشاوره‌ای به دانشجویان در کسب مهارت کمک می‌کند.

انتهای پیام/4085/

نظر شما