شناسهٔ خبر: 31329002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی فرانچسکو: شایعات مربوط به آمدن ساری به رم، تمرکز تیم را به هم می‌زند؛ بازی مقابل فروزینونه اصلا آسان نیست

محمد رضایی

سرمربی جالوروسی به مسائل حاشیه ای اهمیت نمی دهد و فقط روی کارش تمرکز کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در آستانه بازی با فروزینونه در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، اوزه بیو دی فرانچسکو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia؛ دی فرانچسکو گفت:

مقابل بولونیا دیدیم نمی توان تیم هایی که در خطر سقوط هستند را پیش بینی کرد. نمی توانیم این بازی را آسان در نظر بگیریم؛ یک دیدار مهم در انتظار ماست. فروزینونه در خانه مقابل لاتزیو عملکرد خوبی داشت و در برد 1-0 مقابل سمپدوریا هم نشان دادند که چه کاری از دستشان برمی آید.

از بین فلورنتزی، مانولاس، فازیو و زانیولو، حداقل یکی بازی می کند و بقیه استراحت خواهند کرد. (با توجه به 4 کارته بودن و خطر محرومیت آنها برای بازی با لاتزیو) البته همیشه گفته ام که باید به بازی بعدی نگاه کرد و کاری به بازی های آینده نداشت.

ده روسی مقابل فروزینونه کاپیتان ما خواهد بود و از ابتدا به میدان می رود. احتمالا با آرایش 3-5-2 به میدان می رویم تا بتوانیم با سیستم فروزینونه مقابله کنیم. پاستوره از اینکه بازی نمی کند خوشحال نیست اما به خوبی مشغول تمرین کردن است. هر کاری می کند تا به فرم ایده آلش برسد. پروتی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و می تواند به میدان برود. از بین پروتی، کلایورت و الشعراوی، مهره های هجومی خود در کنار ژکو را انتخاب می کنیم.

زانیولو با توجه به سنش اخیرا زیاد بازی کرده است و نمی توانیم در هر بازی، بهترین عملکرد را از او انتظار داشته باشیم. زانیولو کمی بیش از حد نترس بازی می کند و برای همین زیاد کارت زرد می گیرد. البته داوران هم به خوبی از او در مقابل حریفان محافظت نمی کنند. در برخی موارد دیدیم که داوران می توانستند به نفع او سوت بزنند. زانیولو نیاز به استراحت دارد و احتمالا از روی نیمکت بازی با فروزینونه را آغاز خواهد کرد.

اخبار مربوط به مذاکره رم با ساری؟ این صحبت ها فقط باعث بی ثباتی و حواس پرتی تیم می شود. بحث کردن در این مورد بی معنی است. اینکه فرانکو بالدینی با چه کسی در مورد رم صحبت کرده اصلا اهمیتی ندارد. من فقط در برابر مونچی مسئول هستم و حالا همه تمرکزم روی بازی با فروزینونه است.

برچسب‌ها:

نظر شما