شناسهٔ خبر: 31325452 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ادامه‌ی موش و گربه بازی سایپا با مشتریان، بعد از ماه‌ها انتظار؛ خبررسانی غیررسمی با انتشار متن بخشنامه‌ی ابلاغی به نمایندگی‌ها

علی رغم وجود سایت‌های رسمی اطلاع رسانی گروه سایپا و پارس خودرو، مشتریانی که ماه‌ها برای دریافت محصولاتی که از موعد تحویلشان گذشته است منتظرند، مجبورند برای دریافت اخبار مرتبط با این گروه خودرویی و به صورت خاص وضعیت تعهدات به مشتریان، به رسانه‌های دیگر مراجعه کنند تا اخبار حداقلی آن هم به صورت مبهم و دست و پا شکسته دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیتنا، طی ماه‌های اخیر و به دنبال پیش فروش محصولات سایپا، اخبار مرتبط با این پیش فروش ها، پیش‌تر در برخی سایت‌های خبری که ظاهرا وابستگی رسمی با سایپا ندارند منتشر می شد. در همین حال مشتریان، اخبار مرتبط با جزئیات این پیش فروش ها را از منابعی غیر از سایت رسمی این گروه خودرویی دریافت می کردند تا نهایتا در نزدیکترین زمان به پیش فروش ها اخبار آن در سایت سایپا هم منتشر شد.

در جدیدترین شاهکار اطلاع رسانی سایپا، در خبری که رسانه‌ها منتشر کرده اند (لینک) و تا زمان انتشار این خبر در سایت سایپا یا پارس خودرو هم منتشر نشده است، این شرکت در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرده است که مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از طرح جدید سایپا استفاده کنند.

البته محتوای این بخشنامه هم دارای ابهاماتی هست و نوع خودروی واگذاری به مشتریان مشخص نیست. حال آنکه مناسب تر است اخبار اینچنینی که طیف وسیعی از مشتریان را در بر می گیرد، نخست در سایت رسمی گروه سایپا و پارس خودرو منتشر شود تا مشتریان مجبور نباشند اخبار این گروه خودرویی را از رسانه‌های دیگر پیگیری کنند تا در جریان تصمیم‌های نابهنگام مدیران سایپا قرار گیرند و مجبور باشند تا برای تعیین تکلیف وضعیت خود به نمایندگی ها مراجعه کنند.

در این مورد خاص، پسندیده‌تر آن است که روابط عمومی سایپا و پارس خودرو با اتخاذ سیاستی حرفه‌ای و اطلاع رسانی رسمی پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریانی باشند که ماه‌ها منتظر دریافت خودروهای ثبت نامی شان هستند.

انتهای پیام

نظر شما