شناسهٔ خبر: 31323584 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی «کاروان دانایی» در کتابخانه‌های شهر یزد

گروه معارف- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برپایی کاروان دانایی در کتابخانه‌های عمومی شهر یزد از سوی این دبیرخانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد 2 اسفندماه در حاشیه برپایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در ستاد خبری نمایشگاه اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد نمایشگاه متفاوتی است که در راستای فعالیت‌های فرهنگی در استان یزد انجام می‌شود.
وی افزود: یزد، یکی از شهرها و استان‌های فعال در حوزه کتاب و دانایی است و این ظرفیت را دارد که بتواند رویداد بزرگی را در این راستا انجام دهد.
حجت الاسلام گرجی با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه گفت: رویدادهای ایده‌آل فرهنگی در جامعه، نیازمند ایجاد زمینه و بستری مناسب در جامعه است و در این صورت می‌توانیم سیری دقیق را برای فرهنگ جامعه تعریف کنیم.
حجت الاسلام گرجی یادآورد شد: استان یزد سابقه علمی و فرهنگی بسیار بزرگی دارد و از دیرباز در کسوت‌های مختلف فرهنگی شخصیت‌های بزرگی همچون آذریزدی داشته که این قابل تحسین و افتخاری برای کشور است.
وی گفت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و متولیان حوزه فرهنگ و دلسوزان شهر باید در کنار هم در راستای کتاب و کتابخوانی گام بردارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سعی کرده‌ایم در حوزه کتاب برندسازی کنیم که برگزاری کاروان دانایی در کتابخانه‌های یزد از جمله این رویدادها است.
وی گفت: نمایشگاه یزد شروع زیبایی داشته است که امیدواریم در ادامه نیز این روند در سطح جامعه گسترش پیدا کند و روز به روز گسترش پیدا کند.
حجت الاسلام با اشاره به برگزاری طرح پایتخت کتاب ایران گفت: استان یزد، نامزد پایتخت کتاب است که امیدواریم این اتفاق مبارک برای استان یزد صورت بگیرد.

نظر شما